Katt saknas Linköping
Ramos saknas från Åbylundsgatan Linköping.
Han är nyinflyttad hos oss, innekatt.
Kastrerad röd/vit hane 1 år gammal.
Tyvärr omärkt då han bara bott hos oss några dagar.
Mvh Alexandra
Lägg även ut en annons på www.vilse.nu samt ta del av deras söktips + följ dessa tips.
Ta tag i det där med Id-märkning och ägarregistrering så snart han är hemma igen, det är så mycket lättare att få hem dem igen då.
Glöm inte att göra en förlustanmälan hos polisen https://polisen.se/tjanster-tillstand/hittegods/forlustanmalan/anmal-bortsprunget-djur/
Håller tummarna för att kisse snart är hemma igen! 💖
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Tack. Jag har gjort allt enligt tipsen. Ska ut med lappar idag och tidigare ägaren kommer och hjälper till att leta i kväll.
Självklart ska han chippas, men vi han bara ha honom i 3 dagar innan han smet ut.
Mvh Alexandra
Då är ni bra på gång i ert sökande.
Håller tummarna för er.
När jag sökte efter min lilla tjej så sökte jag sen kväll - natt - tidig morgon, och sov om dagarna.
Det gav resultat.
Några nätter senare kunde jag plocka upp henne i famnen och bära in henne.
Uppdatera gärna om hur det går. 💖
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Lycka till!
Håller tummarna! 😻🤗
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

#3: Jag har letat sent på natten, min sambo tidig morgon. Tyvärr kan jag inte sova på dagen då jag har barn som behöver tillsyn. Men jag gör så klart så gott jag kan.
Mvh Alexandra

#4: Tack!
Mvh Alexandra
Man kan bara göra sitt bästa. Följ VILSEs söktips så bra ni bara kan.
Jag tycker så synd om katter som tappas bort sig eller har blivit kidnappad