Annons:
Etikett041-trelleborg
Läst 812 ggr
Bara Ragnarsdottir
6/10/19, 8:54 PM

Bortsprungen katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Disa åkte i grannens bil (motorhuven) från Öster till Hedins bil. Där hoppade hon ur bilen och sprang iväg.  Detta hände 1/6 och vi har varit där flera ggr o kallat. Disa är en svart liten (vuxen) honkatt med gult halsband (när hon försvann) . Hon är ganska skygg. Om du ser en katt som passar in på detta snälla hör av dig på facebook eller på mobilnr 0762 382494

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Bara Ragnarsdottir
6/10/19, 10:06 PM
#2

Peter tänkte inte på att jag hade tagit denna bilden. Har inte så många bilder på min katt. Anledningen till att jag tog bilden var för att visa min man att hon hade tagit en fågel trots bjällra på halsen. Tycker verkligen inte om att hon tar fåglar. Är i.o.f.s glad för att hon klarar av det nu. Om vi ska ta den diskussionen i stället för att försöka få min katt hem så tycker jag inte heller det är ok att vi äter djur som hålls i fångenskap i små burar som jag går utifrån att du gör.

Denna kommentar har tagits bort.
[[eskils_]]
6/17/19, 12:32 PM
#4

Detta är alltså i Trelleborgstrakten.

Lägg ut en efterlysningsannons på www.vilse.nu och följ de beprövade och effektiva söktips som finns där  http://www.vilse.nu/tips-raad/tips-raad/. Obs att det är olika tips för innekatter och utekatter!

Hoppas att hon snart är hemma hos er igen!

martdat
6/19/19, 7:39 AM
#5

 komentarer borttagna.  denna sida är inget diskutionsforum  // martdat Sajtvärd.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: