Annons:
Etikett18-uppsala-län
Läst 1760 ggr
Tispe
2018-04-25 20:33

ungkatt, Hemma .

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt som är tio månader gammal och endast van att gå ut i sele försvann idag när vi var på besök i Knivsta. Han är brun/svart- randig och har inga vita tecken. Svarta trampdynor. Id-märkt både med tatuering i örat och chipmärkt.

Annons:
Herveaux
2018-04-25 21:12
#1

Jag bor i Knivsta och kommer självklart ha ögonen öppna! 
Du får gärna skicka ett PM och berätta vart i Knivsta ni var om du inte vill skriva ut det här.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Tispe
2018-04-26 10:28
#2

Pontiusz är återfunnen! Jag tillbringade en rätt hemsk natt ute i skogen nära där han försvann. Men han kom inte. Men så i morse så fick jag syn på honom och nu ligger han i min säng och tvättar sig efter mat och diverse omsorg och så klart en massa klappar och pussar! Jag tänker knåpa ihop något till "Solskenshistorier" men är rätt slut, men MYCKET LYCKLIG, just nu. Tack för stödet!

Herveaux
2018-04-26 12:12
#3

❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[[eskils_]]
2018-04-26 14:03
#4

Grattis, så skönt att kissen kom tillrätta! 🏆🙂

Det var bra att du var ute och letade! Oftast är det lättast att hitta kringirrande katter sent på kvällen eller tidigt på morgonen, och direkt efter försvinnandet.

Bra också att han är ID-märkt och registrerad (?). Hoppas han är kastrerad också, för då har han mycket mindre lust att rymma igen.

Tispe
2018-04-26 14:38
#5

Han är både tatuerad i örat och chipmärkt, idmärkningarna är registrerade både hos SKK och hos SVERAK  . Han är även kastrerad🙂

martdat
2018-05-01 07:18
#6

härligt att höra :) ändrar rubriken ,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Tispe
2018-05-01 14:40
#7

Tack 🙂.

Ja, det är SÅ underbart att han kom tillbaka och jag hade stor tröst under hans försvinnande av frasen "Men katten är inte borta- den finns någonstans"(även om jag på morgonsidan började misströsta ordentligt och tänkte att i bästa, sämsta fall fanns han i en rävs mage och i sämsta, sämsta fall låg han trafikskadad någonstans… Men sen blev han återfunnen till synes oskadd❤️.). Sedan var han trött i två dagar men har sedan dess piggnat på sig och är sig lik 🙂

Upp till toppen
Annons: