Annons:
Etikett0910-kungälv
Läst 1890 ggr
kjellebelle
2017-07-16 12:03

Katt i Kärna . Hemma !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vår katt MÖSSAN har varit försvunnen sedan 13/7 då hon släpptes ut på morgonen. Hon har en märkning i örat med nummer: 6124H

Hittelön utlovas för den som hjälper oss att hitta henne igen!

Ring Kjell på nr bortredigerat då katten är hemma. // martdat sajtvärd

Annons:
[[eskils_]]
2017-07-17 17:21
#1

Detta är alltså i Kungälv.

Viktigt att man själv är aktiv i sitt letande, framför allt att vara ute tidig morgon och sen kväll och locka lugnt på katten, medta mat/godis. Den kan också ha blivit instängd någonstans utan tillgång till mat och vatten, då är det extra bråttom!

Lägg ut en annons i den nya stora söksajten http://www.vilse.nu/ om du inte redan har gjort det. Det är en samlingssida för efterlysningar i hela landet, skapad av SVEKATT. Där får du också många bra tips på vad du själv kan göra för att hitta katten – klicka på fliken Tips & Råd: http://www.vilse.nu/tips-raad/naer-katten-sprungit-bort/

En bra facebooksida att annonsera på är Vi längtar hem.

Bra att katten är ID-märkt, hoppas märkningen är ägarregistrerad också, annars är den tyvärr meningslös.

Hoppas hon kommer tillrätta!

kjellebelle
2017-09-08 17:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mössan är hemma igen!! Idag kl 06 på morgonen jamade det plötsligt på altanen, efter att först trott att det var grannens katt som stod och tittade in i halvmörkret insåg vi att det var vår katt! Efter att ha öppnat dörren sprang hon in till matskålen som fortfarande stod och väntade efter två månader. Pälsen var fin och välvårdad, men hon är rejält avmagrad. Man undrar var hon varit! 

Nu har jag köpt ett gps-halsband så vi kan hitta henne om hon får för sig att springa bort igen!

martdat
2017-09-09 08:25
#3

Härligt att höra :)

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tarotstollan
2017-09-10 02:53
#4

Så underbart!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: