Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 2661 ggr
Snna
2016-08-12 21:20

HEMMA Tullinge, Sth Upphittad katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som saknar en katt kring tullingeträdgårds området, tingsbergsvägen. Har varit synlig i flera dagar nu. Mkt smal och smutsig. Hör av er !! Det är brådis!!

Annons:
Uppkatten
2016-08-12 21:48
#1

Lägg ut annons på www.vilse.nu och ta sedan kontakt med ett av de SVEKATT-anslutna katthemmen t ex Stockholms katthem, Kattstallet eller Vaxholm. Du kan även lägga ut annons på Facebook i gruppen Vi längtar hem.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
2016-08-13 12:39
#2

Fint av dig att vilja hjälpa katten! Här finns fler tips och råd om vad du kan göra:
http://www.vilse.nu/tips-raad/naer-du-hittat-en-katt/

Snna
2016-08-14 01:10
#3

Kattens ägare är hittad. Vi knackade dörr och han bodde rätt nära. Kissen brukar springa bort några dagar ibland men kommer visst alltid tillbaka. Jag påtalade att katten är mkt smal och inte ser frisk ut. Ägaren verkar mycket glad i sin kisse och har fler . De såg mkt friska ut. Ska hälsa på kissen lite då och då tänkte jag för att se att den är ok.

Tarotstollan
2016-08-14 05:47
#4

Bra att ni hittade ägaren!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Uppkatten
2016-08-14 08:15
#5

Jag kommer att tänka på äldre katter med t ex njursvikt när jag ser den här bilden. Bra att ägaren är hittad. Hoppas att kisse får komma till veterinär för en s k seniorkoll.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
2016-08-14 10:33
#6

#4 Glad nyhet, tack för att du berättar! 🙂🌺

Hoppas ägaren har vett att ta katten till veterinär för koll nu! Snällt av dig att hålla lite utkik i fortsättningen.

Skriver HEMMA i rubriken och tar bort den andra tråden, för vi vill ha bara en tråd per katt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: