Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 3930 ggr
Chinta
6/26/16, 9:59 PM

HEMMA Båstads camping 2 katter försvunna

Mina båda katter försvann när vi var på Båstads camping. Bacardi som är en 15årig gul/ orange kastrerad hankatt med svart halsband med gula ögon på och han är öronmärkt …. . Han är mager o skör o man ser att han är gammal och sliten. Han har leverfläckar i munnen och på nosen o morrhåren är både vita o svarta. Chili är oxå ebba kastrerad hankatt saknar halsband men är öronmärkt med nr ….. . Han är svart och vit., mestadels svart han har vita tassar och är vit under hakan och upp på läppen. Han är skygg men kelen. Absolut får ni hittelön!! Tacksam för alla tips. Bacardi jamar högt..nån som kanske hört ?

Annons:
Chinta
6/26/16, 10:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Corgitok
6/26/16, 10:02 PM
#2

Ska till Båstad snart, ska kolla lite extra omkring. Lycka till!

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

taylor__lambert
6/26/16, 10:47 PM
#3

facebook har många sidor där man kan annonsera ut om att djur är borta, skriv där också för att utöka så fler läser, alla har ju inte iFokus. Det finns också en hemsida som heter vilse.se som man kan skriva på kolla där med.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Chinta
6/26/16, 11:12 PM
#4

Tack så jättemycket för all hjälp och tips♡

[[eskils_]]
6/26/16, 11:12 PM
#5

#3 Den nya söksajten heter VILSE.NU , inte vilse.se.

Den kan rekommenderas! Där finns bl a tips för hur man bäst söker och finner sin katt.

Vilken dag försvann katterna?

Chinta
6/26/16, 11:40 PM
#6

De försvann i torsdags den 23/6

Annons:
taylor__lambert
6/27/16, 11:52 AM
#7

#5 autocorrect. Skrev .nu men blev .se :p

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

annebeate
6/27/16, 6:31 PM
#8

Försök snabbt få tag i en ID-hund då flera försvunna katter hittats tack vare ID-hund. Glöm inte lappar också i brevlådor, utlova hittelön. Gör anmälan till polisen tel 114 14. Om idmärkta/chippade kolla så det är registrerat. Be Kattjouren lägga ut efterlysning med bild på dina katter. Når ut till väldigt många. Mailadressen är efterlysning@kattjouren.nu http://www.idhund.se/sok_id_hund.asp

Chinta
6/27/16, 10:48 PM
#9

Tack så jätte mycket för tipset. Vi har hängt upp lappar . Jag ska lägga i brevlådor oxå . Katterna är öronmärkta o registrerade Tack igen

[[eskils_]]
6/27/16, 11:03 PM
#10

(#9 Jag tog bort den andra tråden, för vi vill ha bara en tråd per katt, fast i det här fallet 2 katter.)

Fortsätter hålla tummarna.

Chinta
6/28/16, 4:43 AM
#11

Chili den svart o vita katten är hemma igen ♡

Chinta
6/28/16, 4:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Bacardi som är kvar där ute.. 😢

Chinta
6/28/16, 4:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Bacardi som är kvar där ute.. 😢

Annons:
annebeate
6/30/16, 6:19 PM
#14

Hoppas att ni mycket snart har också Bacardi hemma igen.

Chinta
7/11/16, 8:27 PM
#15

Nu äntligen är båda katterna hemma😊 jag hämtade bacardi idag i Laholm. Det var ngn som var så snäll och tog hem honom över helgen och körde honom till djurkliniken idag så tack vare öronmärkningen så såg de att han var försvunnen . Så jag rekommenderar alla till att öronmärka sina katter. Tack till alla som hjälpt till♡

[[eskils_]]
7/11/16, 10:13 PM
#16

#11 och #15 Glad nyhet, tack för att du berättar! 🙂🌺

Instämmer verkligen i att alla bör ID-märka och ägarregistrera sina katter, precis som du hade gjort! Tack vare det så fick du tillbaka din Bacardi-kisse. ❤️

Tar bort reg.nr och skriver HEMMA i rubriken.

Tarotstollan
7/12/16, 12:13 AM
#17

Så underbart!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

taylor__lambert
7/12/16, 3:51 PM
#18

så underbart!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

annebeate
7/12/16, 7:21 PM
#19

Härligt!😊

Upp till toppen
Annons: