Annons:
Etikett06-halland
Läst 4729 ggr
Jenya
2016-01-26 19:22

FEGEN/djuparp Hallandslän Bortsprungen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Prisma Kastrerad hona Öronmärkt Jag trodde stenhårt att jag chipmärkt henne men fick mej en näsbränna när jag ringde djursjukhuset. Av någon dum anledning så hade jag valt bort det. Jag hoppas verkligen jag hittar henne. Jag misstänker att min hankatt jagat bort henne och att hon därför flyttat. Försvann från vårat hem i djuparp i fegen vid midsommar 2015.

Annons:
Uppkatten
2016-01-26 19:31
#1

Har du provat att annonsera i Facebook-grupper såsom Vi längtar hem, Bortsprungna katter - djur.id, Hittakissen, Efterlysta djur, Försvunna/Upphittade Sköldpaddstecknade Katter, Hjälp katter hitta hem igen mfl?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Uppkatten
2016-01-26 19:33
#2

Det finns också en Facebookgrupp som heter: Efterlysta djur i halland, som du kan testa om du inte redan har annons ute där.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
2016-01-26 19:48
#3

Är öronmärkningen registrerad i DjurID eller Sverak, med aktuella kontaktuppgifter? Ordna annars med det snarast.

Skriver ortsnamnet först i rubriken, så syns det bättre.

Hoppas hon kommer tillrätta!

[[eskils_]]
2016-04-09 23:30
#4

Hur har det gått?

Jenya
2018-02-05 16:15
Uppkatten
2018-02-05 18:21
#6

Det har gått lång tid, men det händer att katter återfinns först efter flera år. Jag vet inte om du känner till www.vilse.nu - det är numer Sveriges största söksajt för bortsprungna och upphittade katter. Där skulle du kunna annonsera efter din katt och där får annonsen ligga kvar länge.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: