Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 5635 ggr
a.axelsson
11/19/15, 1:28 AM

Rebbetuaröd, Degeberga/Önneköp, SKÅNE

Någon som saknar en pratglad katt. I dessa trakterna? Han/hon dök upp här hos oss i rebbetuaröd i förrgår ( 16-17/11 . 2015 Verkar till o vara en innekatt. Den går här o skriker så fort man går utanför dörren och då den är mycket fin i pälsen och dels inte rädd för människor. Färgen är svår att förklara men mycket vitt i huvudet typ runt nosen o munnen. Mörk randig/ spräcklig på ryggen/kroppen. Hoppas någon känner vid katten för den skriker efter hjälp att hitta hem igen. Tror ni att de e er katt så snälla ring mig om de så är mitt i natten. Vill bara att den ska komma hem innan de blir sämre väder. Synd om den för den vill bara in och verkar frysa :/ . Anna Axelsson Degeberga. Skåne Mina nummer är : 0738168521 eller 0735369928 Har mobilerna igång dygnet runt så snälla ring även om ni bara tror att de kan va er.

Annons:
annebeate
11/19/15, 3:15 PM
#1

Vore bra om du kan ta ett foto på katten och lägga in i tråden här och på Tex KKS och Kattjourens facebook.

martdat
11/19/15, 7:16 PM
#2

ja foto är mycket bra  när man söker ägare . fler tipps här :)  http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?stickies-1

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: