Annons:
Etikett053-karlskrona
Läst 3380 ggr
Ana C
8/28/15, 10:53 PM

HEMMA Karlskrona Försvunnen helvit honkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Leela saknas sedan igår kväll - 27/08 i Galgamarken, Snapphanevägen området. Hon är utekatt men brukar aldrig vara borta en hel dag och dessutom en hell natt, så något måste hänt henne. Hon är kastrerad, 4 år gammal, har en tatuering på hennes vänstra öra, registrerat i kattregistret med IDnumret: …… Helt vit, är rädd för människor och bilar men kan ha hamnat någonstans i något förråd eller garage. Jag och min särbo är tillsammans hennes ägare, ring gärna på

(kontaktuppgifter borttagna eftersom katten nu är hemma). / eskils, medarbetare

Annons:
Tjeja
8/28/15, 11:04 PM
#1

Um… i vilken stad i vilken ände av landet då? Snapphanevägen finns på flera ställen i landet..

*Edit* Karlskrona ser jag i rubriken nu… trött och virrig* 

Hoppas kisse kommer hem helskinnad snart! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[[eskils_]]
8/28/15, 11:35 PM
#2

Det står t.v. ovanför rubriken att det gäller Karlskrona. Lägger till det först i rubriken, så syns det bättre.

Här finns bra tips på vad du kan göra. Viktigt att lägga ut mat och leta aktivt de första dagarna, även i garage osv.

Här finns länkar till fler kattsöksajter, i avdelning 3.

Hoppas hon kommer tillrätta!

Ana C
8/29/15, 5:27 AM
#3

Hej, tack för tipsen och för er omtanke! 
Kommer uppdatera så snart som möjligt om hon kommer tillbaka.

annebeate
8/29/15, 11:37 AM
#4

Förutom uppsatta efterlysningslappar lägg lappar i brevlådor då flera katter hittats tack vare en lapp i brevlåda.Locka med hittelön så förhoppningsvis håller allmänheten extra utkik. Be omkringboende kolla sina förråd och andra utrymmen. Anmäl henne försvunnen hos polisen tel 114 14 och kolla sedan regelbundet med polisen till dess hon hittats. Även efterlysning i tidningen Blekinge läns tidning med bild kan ge resultat. Lägg ut efterlysning på KkS och Kattjourens facebook. Fortsätt leta ute efter henne! Så viktigt att vara mycket aktiv i sökandet inte minst sen första tiden efter försvinnandet. Hoppas så hon mycket snart är hemma igen! ❤️

Ana C
8/29/15, 6:55 PM
#5

Tack för tipsen! Jag gjorde allt det och hon är fortfarande borta. Ska fortsätta.. :(

Ana C
8/29/15, 10:04 PM
#6

UPPHITTAD! Hon var instängd i en källare och hittades dagen efter av en granne. Vi satte lappar överallt och grannen ringde vårt telefonnummer. Klassiskt fall :D Tack för hjälpen!

Annons:
[[eskils_]]
8/29/15, 10:47 PM
#7

Glad nyhet, tack för att du berättar! 🙂🌺

Tar bort tel.nr och skriver HEMMA i rubriken.

Tjeja
8/30/15, 10:35 AM
#8

Tjo hoo vad skönt att hon kommit tillrätta! 🏆🎈

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

annebeate
8/30/15, 1:08 PM
#9

Härligt besked! 😊

Upp till toppen
Annons: