Annons:
Etikett064-kungsbacka
Läst 6734 ggr
Tigger&Mia
2014-07-28 15:28

HEMMA Kungsbacka Bortsprungen katt i Orreviken

Katt bortsprungen i Orreviken, Onsala

Min fina katt Gustaf har sprungit bort.  Han har varit borta sedan den 16.e Juli. Han är en helgrå ettårig bondkatt, kastrerad och chipmärkt. Han bär inget halsband. 

Vill gärna ha tips och hjälp på hur jag ska kunna få hem honom igen!🙂

Ni kan nå mig på (borttaget eftersom katten är hemma). / eskils, medarbetare

Annons:
martdat
2014-07-28 15:34
#1

samlade tipps finner du här http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?stickies-1 En bra bild är Viktigt när du annonserar .glöm inte vanlig dagstidning då alla inte har internet eller sitter och läser kattsidor. kontakta de katthem som finns i din närhet så att de vet. under fliken Länkar här finner du flera. Polisanmäl försvunnen. All lycka till.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Uppkatten
2014-07-28 16:17
#2

Sätt upp MASSOR av efterlysningslappar i närområdet! Lappa i allt vidare cirklar vart eftersom tiden går.

Anmäl till polisen och till id-registret att han är bortsprungen. Ring tillbaka till polisen då och då och fråga om de fått in uppgifter om någon matchande katt.

Efterlys honom på Blockets efterlyst-sida.

Efterlys honom på Katthemmens efterlystsidor.

Efterlys honom på olika facebook-sidor för bortsprungna och upphittade djur/katter.

Efterlys honom i lokaltidningen.

Är ID-märkningen inte registrerad i SKKs eller SVERAKS register så bör du även mejla över din efterlysning till närliggande katthem och veterinärmottagningar.

Håller tummarna för att han snart är hemma hos er igen!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
2014-07-28 17:08
#3

Hoppas han snart kommer tillrätta!

Skriver ortsnamnet först i rubriken, så syns det bättre.

Upp till toppen
Annons: