Annons:
Etikett09-västragötaland
Läst 3489 ggr
mallewest
2014-06-29 19:21

HEMMA Mölndal katten Joban

Min Katt Joban (även kallad Jobis) försvann torsdagen 26/6. Han blev skrämd när vi fick ett gruslass tömt på vår tomt. Han är hemmakär och brukar aldrig lämna tomten.

Kännetecken: Gråspräcklig och väldigt stor, gula ögon, långhårig, stor man och tofsar på öronen. Han är ganska skygg och närmar sig sällan andra människor. Han är kastrerad och chippad - men inget halsband. Han är 3 år.

Jag anar att han blivit instängd någonstans. Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde kolla källare, garage eller liknande förråd om det är så att han har råkat bli instängd. Vore tacksam för hjälp! Saknar honom väldigt mycket…! L

Har ni sett honom? Kontakta då mig, Malin på:

(tel.nr borttaget eftersom katten är hemma). / eskils, medarbetare

Vi bor på Fässbergsgatan 33.

Annons:
annebeate
2014-06-29 20:39
#1

Lägg lappar också i brevlådor gärna med hittelön. Flera katter har kommit tillrätta via en sådan lapp, Be omkringboende att kolla sina förråd m m om han blivit instängd. Anmäl honom försvunnen hos polisen tel 114 14. Fortsätt leta aktivt ute efter honom.

mallewest
2014-06-30 09:16
#2

Den här tråden kan tas bort. Han kom hem imorse :)

Uppkatten
2014-06-30 09:21
#3

Grattis! Vad härligt! Sajtvärden kommer inom kort att skriva "Hemma" i rubriken så folk får veta att de inte behöver kolla efter honom/ge söktips. Njut nu av kisse!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

annebeate
2014-06-30 18:17
#4

Härligt! 😊

martdat
2014-07-01 17:35
#5

Skönt :D

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: