Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 3254 ggr
martdat
6/27/14, 6:50 AM

Medarbetare sökes

Då jag ensam driver sajten. utan aktiva Medarbetare så vore jag glad om någon vill bli Medarbetare hos mig.

Sajten är enkel då det inte är en diskussions sajt utan man hjälper de som hittat eller förlorat en katt med Tipps. samlade Tipps finns i en egen artikel .

 Man ska Ändra i rubriken om katten är hemma. Vi raderar vanligtvis inte då tanken är att alla ska kunna hjälpas åt att titta efter katten och då behöver den ligga kvar så att folk inte letar efter en katt som är hemma. och för att visa andra att man inte ska ge upp hoppet.

Lägga till ort i rubriken om det missats osv. Vill man skriva artiklar och annat är det välkommen.- att få upp aktiviteten på Sajten vore bra.

 Krav . Att man har hjärtat hos hittekatter. står bakom nokill.

Har kunskap om kattvärlden. Men klart man inte behöver kunna allt. det gör inte jag heller.Men direkt felaktiga fakta är inte bra när det gäller livet. google funkar om man är osäker eller pratar vi tillsammans. Jag kikar in dagligen så jag är lätt att få tag på.

Vi kör med demokrati på kattpolisen så långt vi kan.  vill man förändra så pratar vi tillsammans.  Man har väldigt fria händer som Medarbetare. förut har vi alltid varit öppna med vilka vi är i verkliga livet. Detta är inget superkrav men det blir en trevligare stämning,

Låter detta intressant så hör av er . Med vänlig hälsning Martdat

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
martdat
6/27/14, 7:33 AM
#1

Alla frågor är välkomna. finns inga dumma frågor.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
7/13/14, 6:17 PM
#2

puttar upp, när jag började här själv som Medarbetare så började  jag med att enbart hålla koll på mitt eget län. även det är uppskattat och bra om det finns någon som kan området som svarar de som söker sin älskling.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
7/14/14, 10:36 PM
#3

putt,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tessan01
7/15/14, 9:01 PM
#4

Jag är intresserad, om du inte har nån gräns såklart. Jag är 13 år. Jag har inte en jätte stor kattvana men kan endå en del om katter. Du kan PM:a mig om du vill ha mera info, och/eller jag låter intresant. 🙂

martdat
7/16/14, 8:36 AM
#5

#4 Tack men vill nog att man ska vara myndig i alla fall.  :D men välkommen som vanlig medlem och skriv tipps du kommer på :D

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tessan01
7/16/14, 11:18 AM
#6

Okej! Jag förstår dig ^^

Annons:
martdat
7/17/14, 8:37 AM
#7

#6 Tack. 

Vi Välkomnar eskils i gänget, tror att vi reder oss nu.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: