Annons:
Etikett062-falkenberg
Läst 4968 ggr
Burpee
2014-06-04 11:57

Falkenbergsområdet Hjälp mig hitta Pussla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, testar här också då jag letar med ljus och lykta efter min älskade katt Pussla som bestämde sig för att "flytta" för en vecka sedan. Vi hade oerhört blåsigt väder och alla mina andra katter var inne och sov, men hon stod och krafsa och mjaua vid dörren och ville ut till varje pris. Ett helt nytt beteende hos henne, men jag öppnade såklart dörren och släppte ut henne med förhoppningen om att hon skulle komma hem igen.. Nu har det gått en vecka och jag har inte sett en skymt av henne.. Min magkänsla säger att hon är i krokarna, men då hon inte ens dök upp igår när det ösregnade hela dagen så blev jag såklart mycket bekymrad. Detta är i området STAFSINGE-BJÖRNHULT-SKOGSTORP
Vänligen, hjälp mig. Alla tips mottages med tacksamhet🌺

Tusen tack på förhand:

/Anna, en orolig matte

MISTAKES are 

PROOF that you are

TRYING

Annons:
Wellcraft
2014-06-04 11:59
#1

Är hon kastrerad? Är hon okastrerad kan hon ha vandrat flera mil.
Jag vet en okastrerad hona som var borta i 6 veckor och hittades som bara skinn och ben på andra sidan sverige.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Burpee
2014-06-04 12:27
#2

Hon är inte kastrerad, (vilket skall göras på måndag.. ) Jag har haft kattungar på henne två gånger, fantastiskt psyke och suveräna gener. Troligtvis har hon hört att detta skall ske, och drog innan det blev dags.
Hon går på piller nu under tiden, men det är ingenting jag egentligen vill då de får cancer av det där.. 
Jag har fått svar av en dam här som kan se att hon är i närheten i högt gräs och ljus skog och det är precis så som det ser ut en liten bit ifrån mitt hus.. Så jag ska ge mig ut och skramla med torrfoder i det området lite senare idag. 

Tusen tack för att du engagerar dig. Det uppskattas verkligen. 🌺

Ha en fin dag!
Anna

MISTAKES are 

PROOF that you are

TRYING

Wellcraft
2014-06-04 12:33
#3

Bra att du tänker kastrera henne!
Hittar du henne inte så kan du också hålla koll på olika katthem, ev. höra av dig och se utifall de omhändertagit din lilla katt :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

martdat
2014-06-04 20:11
#4

var i landet ligger detta?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Burpee
2014-06-04 22:51
#5

#4 det ligger i Falkenberg, Västkusten

MISTAKES are 

PROOF that you are

TRYING

martdat
2014-06-06 11:38
#6

tack. petar in det i rubriken tänkte jag

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: