Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 861 ggr
martdat
2014-05-30 09:16

Sajtvärd var lite frånvarande tack för all hjälp.

Har haft det kämpigt ett tag och fått ägna mig åt att må bra sista veckan. Vill tacka speciellt Uppkatten och  annebeate för att ni svarat oroliga kattägare. ska förhoppningsvis kunna närvara mer nu . ni vet att ni båda bara kan höra av er om ni vill vara medarbertare.

 Kramar

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
annebeate
2014-05-30 10:11
#1

Tack martdat! Önskar dig allt gott framöver.❤️

Uppkatten
2014-05-30 13:35
#2

Försöker hoppa in och ge tips så gott jag hinner, den här iFokus-sajten är bara SÅ viktig! Jag vet ju själv vilken nytta man kan ha av vettiga sök-tips, stöd, och vilken lycka det är att återförenas med sin katt! Har ju själv upplevt det och följt många kattägare nu under några års tid. Hoppas du får må lite bättre framöver! Kram. ❤️

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

martdat
2014-05-31 12:26
#3

Tack alla.  finns inga krav alls om ni väljer att hoppa på tåget. det ändå är att ni själva kan ändra i huvudinlägget om katten är hemma elr inte. och porta om det kommer in troll :P   var och en gör vad de hinner.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

SaraSilverSara
2014-06-01 17:05
#4

Så bra att du tar hand om dig själv.

Tack för att denna sidan finns, det betydde mycket för mig både som stöd och med tips och hjälp hur man letar.

TACK!

Upp till toppen
Annons: