Annons:
Etikett101-jönköping
Läst 3474 ggr
Jaguar_
2014-05-10 13:35

Jönköping Min Spike är borta

Här är en länk till min annons! Det jag fått hittills är någon som ringt och verkat normal, gå över till osammanhängande och sedan säga att han sparkat ihjäl honom..efter det slängt på luren (efter 2 dagar annonstid). Var väldigt upprörande 😕 Har letat utan resultat…

http://www.blocket.se/jonkoping/Vart_ar_Spike__53304584.htm?ca=17&w=1

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
annebeate
2014-05-10 14:00
#1

Utgår ifrån att du har efterlysningslappar uppe runt om i området där han försvann. Locka med hittelön. Även lappar i brevlådor har lett till att flera katter har kommit tillrätta. Med tanke på tiden som gått sedan han försvann utvidga området du lappar. Du har väl anmält honom försvunnen hos polisen, ring annars 114 14. Be Kattjouren att lägga ut en Efterlysning som når ut till mängder av människor. Be även andra kattsajter om hjälp med efterlysningar. Hoppas så att du mycket snart återfinner din fina katt välbehållen.❤️.

Upp till toppen
Annons: