Annons:
Etikett221-sundsvall
Läst 3820 ggr
Ulho
2014-01-25 20:37

Sundsvall Katten Tore försvunnen

Vår katt Tore gick ut (som han gjort varje dag) den 25 november 2014 och bara försvann. Jag ropar på honom varje dag flera gånger om dagen. Vi bor brevduva järnvägen, har varit i kontakt med dom men de har inte kört på något. Tore är en röd kastrerad herre på 5 år han är vit på framtassarna och har som vita strumpor bak. Han är har en vit hacklapp och är lite vit på höger sida om nosen. Skulle nån veta vart han är eller om något hänt honom. Snälla hör av er. Ulrika ulrika.holmgren@live.se

Annons:
annebeate
2014-01-25 22:17
#1

Skriv till i rubriken var i Sundsvall  han  försvann.

Förutom uppsatta efterlysningslappar helst i plastfickor så de inte förstörs av väder och vind lägg också lappar i brevlådor. Flera katter har kommit tillrätta just via lapp i brevlåda. Locka med hittelön.  Han är väl anmäld försvunnen hos polisen. Om inte ring 114 14.  Be omkringboende kolla förråd m m. Be också Kattjouren , Djurskyddet Katthjälpen Sundsvall m fl kattsajter lägga ut en efterlysning på deras facebook.  

Hoppas så ni hittar Tore välbehållen.

martdat
2014-02-12 05:53
#2

var ser nu Sundsvall?. det går bra att skicka pm till mig om man vill. jag tittar in varje dag men kan inte alltid ta mig tid att läsa alla trådar. Med vänlig hälsning

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: