Annons:
Etikett062-falkenberg
Läst 1981 ggr
Paddan88
2014-01-24 17:17

Falkenberg: Sköldpaddsfärgad rädd katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som känner igen denna katten?

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Annons:
martdat
2014-01-25 10:55
#1

här är samlade tipps. http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

 börja alltid med att anmäla den upphittad hos polisen så de kan kolla om det finns en matchande efterlysning, Är den mager elr? tycker det ser så ut? får den mat ?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Paddan88
2014-01-25 12:09
#2

TRor den är anmäld redan. Vet inte om den är mager eller inte. Den är väldigt rädd och fins inne på carlsberg i varberg. Den får mat och det är folk som försöker fånga den i en kattfälla. Vet inte ens om den är tam eller inte eller om den är idmärkt för den är för stressad för att låta någon komma nära. Uppdaterar så fort jag vet mer om katten.

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Paddan88
2014-01-25 12:09
#3

Förlåt. Inte varberg utan FALKENBERG

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Paddan88
2014-01-25 12:11
#4

Eftersom den är på Carlsberg så kan den ha åkt med en lastbil.

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Upp till toppen
Annons: