Annons:
Etikett063-varberg
Läst 5324 ggr
Paddan88
2014-01-11 18:24

Varberg Två katthonor upphittade

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen är steriliserad och båda ryktas ha varit på vift i minst två år innan de fick hjälp. Jag har sökt på flera kattsidor men ingen käns vid dem. Båda har fått hjälp och det är inte jag som ansvarar för dem. Jag har bara ett naivt hopp om att någon som saknar dem ser detta. De är från olika områden så de tillhör antagligen inte samma person.

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Annons:
Paddan88
2014-01-11 18:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är den andra honan.

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

Lol V Stein
2014-01-13 15:40
#2

Men vilka vackra damer! Konstigt att ingen saknar dom.

Paddan88
2014-01-13 16:27
#3

Jo jag håller med. Den sköldpaddsfärgade fick jag lära känna redan i september och jag har verkligen letat efter ägaren både lokalt och på flera kattsidor på nätet eftersom en sådan vacker katt bara måste vara saknad. Samma sak tänkte jag när jag såg den andra honan. Hittade hit för ett par dagar sedan och tyckte det verkade vara en bra sida att efterlysa ägarna på. Båda har ett beteende som visar att de en gång haft ägare för de är trygga bland människor även om ingen av dem lät sig klappas innan de skulle fångas in. Båda två hade hunnit skaffa varsin kull viltfödda ungar men ungarna var också rätt tama eftersom de lärt sig av sina mödrar att människor inte är farliga.

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

martdat
2014-01-14 17:41
#4

Vilken ort är detta?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Paddan88
2014-01-15 12:28
#5

Varberg. Jag lade dem i den fliken men förstod sedan att jag skulle ha skrivit det i själva rubriken. Funderar på att göra en ny efterlysning för var och en av dem istället. Det kanske skulle underlätta?

För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?

martdat
2014-01-15 17:56
#6

fixar rubriken,   det är bra annars.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: