Annons:
Etikett091-göteborg
Läst 2195 ggr
rumpenstiltzkin
2013-11-09 12:13

KATT BORTA i KÅLLERED/MÖLNDAL :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skriver för min mamma, en av hennes missar har varit borta en vecka nu och vi börjar bli oroliga på riktigt. Han har varit borta länge förut, men som mest 3 dagar. Han bor i Kållered och mest hållt sej i området upp mot Labacka, men katter kan ju såklart gå vart som helst. 

Han är en jättetrevlig, tillgiven och tyvärr en väldigt orädd kastrerad hankatt. Går raka vägen fram till nya människor för att bli klappad och hälsa på.

Han heter Elviz, bara ca 1 år och är tyvärr inte IDmärkt. (ingen smutskastning tack, jag har tjötat o tjötat på min mamma om det här jätte länge nu och tänker nu ta hennes andra katt o idmärka ändå! och elviz så fort vi hittar honom, vilket jag verkligen hoppas vi gör. Borde gjort för länge sen känner jag nu :( )

Hon ska idag sätta upp lappar i området och affärer och jag ska även skriva/kolla runt på diverse facebook grupper.

Lägger till dom bilder jag har på honom här!

Annons:
rumpenstiltzkin
2013-11-09 12:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

martdat
2013-11-09 14:05
#2

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

rumpenstiltzkin
2013-11-20 13:42
#3

tass

rumpenstiltzkin
2013-11-28 12:58
#4

Han är fortf. borta tyvärr, och idag fick jag veta att han visst är chipmärkt MEN inte registrerad. SUCK. Jag blev rätt arg och sa till mamma att hitta hans ID nummer och skicka in registreringen med en gång!

Jag hoppas fortf. att han ska gå att hitta :(

Upp till toppen
Annons: