Annons:
Etikett141-örebro
Läst 3122 ggr
dragonstar
9/16/13, 12:09 AM

Vill hjälpa cornish devon sphynx...

Hej

Jag har 2 cornishdamer på 1 respetive 3 år.
Det är så att jag vill hjälpa de djur som är i behov och kunde jag skulle jag ta in tillfälliga katter från katthem. Men Det går inte då sambon är allergisk vi vet att cornish funkar och tror att Devon och Spynx funkar lika bra.

Så jag tänkte lägga ut att jag finns och om någon behöver ett nytt hem, semester eller långtid så finns jag.

Jag bor utanför örebro med min sambo och våra 2 katter. Vi studerar båda två på örebro universitet och planerar att göra det några år framåt.

Jag har varit fodervärd till katter innan och har fött 2 kullar hos mig samt gått igenom en del medesineringar av katter.

 Känner att jag vill hjälpa till på något sätt, som student kan jag inte ge bort pengar men jag kan utan problem ge en katt tak över huvudet mat i magen och kärlek. 

Har ni någon katt som behöver hjälp eller känner ni någon som vet något. Hör gärna av er.

Facebook : Emma Olsson

mejl: blackpurple_69   @hotmail.com

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Hawknestgrove
9/29/13, 3:22 PM
#1

Mitt tips är, att du lägger ut ditt fina erbjudande på respektive rassajter. Då når du ju rätt krets direkt. Fint att du vill ställa upp så❤️

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

dragonstar
9/29/13, 8:31 PM
#2

Har lagt in de där =) samt på FB och hos närmaste katthemmet.. Men man vet alldrig vart de kan dyka upp =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: