Annons:
Etikett0911-skara
Läst 5391 ggr
KattenMjau
9/9/13, 7:02 PM

Skara Katt bortsprungen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min 8-åriga katt Mysan försvann runt den 19 augusti år 2013 och runt den 28 augusti sågs hon senast i Bågen området dock inte av mig men däremot av en annan person.

Mysans id-nummer är 8827H och hon hör hemma på Djurgårdsvägen i Skara.

Finns en risk att hon är död i och med att hon kan ha blivit överkörd på E20 eller på någon gata i området, råkat illa ut på någon fabrik, blivit instängd, ett djur har tagit henne alternativt någon person har tagit henne.

Har efterlyst Mysan på flera sidor på Facebook men ännu inte fått napp och polisen i Skara har inte fått in en katt lik Mysan. Lilla Veterinärinrättningen och Distriktsveterinärerna har heller inte fått in en katt som liknar Mysan och Skara Djursjukhus har ännu inte svarat.

Givetvis hoppas jag på det bästa att hon lever fortfarande och om hon är död hoppas jag får det bekräftat.

Annons:
annebeate
9/10/13, 10:33 PM
#1

Låt efterlysningslappar med hittelön sitta uppe på många ställen i området där hon försvann och i Bågenområdet där det uppgetts att hon synts till. Förse efterlysningslapparna med avrivningsremsor med ditt mobilnr så allmänheten lätt kan ringa om man ser eller hör något. Lägg efterlysningslappar i brevlådor. Flera katter har återfunnits tack vare en sådan lapp. Kolla regelbundet hos polisen, även där kan ske missar. Ge inte upp hoppet utan fortsätt leta efter henne.

annebeate
9/10/13, 10:34 PM
#2

.

Hawknestgrove
9/14/13, 9:25 PM
#3

här har du samlade tips

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1 och ge inte upp, många lappar  är bra att sätta upp…här har du en färdig fil….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: