Annons:
Etikett153-eskilstuna
Läst 4960 ggr
Monsva
2013-07-21 22:08

Årby, Eskilstuna svartovit katt går omkring

Under ett par dagar har vi sett en svartovit klappvänlig kisse i Årbyområdet i Eskilstuna. Någon som saknar den?

Annons:
Uppkatten
2013-07-21 22:57
#1

Lägg gärna ut ett foto! Finns säkert många som saknar en svart-vit misse, och missar kan dessvärre ta sig långt (den behöver inte alls bo i närområdet). Så fotografera gärna och lägg in ett foto här i tråden! Försök också se om missen har någon id-tatuering i örat. Man kan även ta missen till veterinären som gratis kan kolla om katten är chip-märkt. Ytterligare ett alternativ är att sätta upp lappar i närområdet och fråga vems missen är och var den hör hemma.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

joneri
2013-07-22 14:45
#2

Vi saknar en svart/vit katt. Hona. Sök på tindra i skaraborg på blocket. Jag skulle gärna vilja se en bild på kissen hos er. Med vänliga hälsningar jonas

Issa
2013-07-23 18:38
#3

Titta på Livbojens hemsida. Där finns annonser om borttappade katter.

Monsva
2013-07-23 19:50
#4

#1 och #2 Har inte haft möjlighet att ta foto, tyvärr. Har inte sett den något mer. Den har dock blivit sedd ett par dagar innan jag såg den också, av en kvinna boende i Årby. Jag bor inte själv i området men har pratat med några personer som ska hålla utkik.

# 3 Har kollat på Livbojens, katthemmet i Kälby och på Blocket men hittar ingen katt det skulle kunna vara.😕

Hawknestgrove
2013-07-28 10:07
#5

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Monsva
2013-07-28 13:19
#6

Löst, fast inte till det bästa… Katten är tydligen en van utekatt som är idmärkt och kastrerad. Den bor inte i detta bostadsområde utan går bara sina svängar där. Och för att komma dit måste den passera en ganska hårt trafikerad väg…. VARFÖR har man utekatter i stan???

Annons:
Uppkatten
2013-07-28 20:19
#7

#6 Det kan man verkligen fråga sig…

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Upp till toppen
Annons: