Annons:
Etikett10-jönköpings-län
Läst 3947 ggr
jonnis93
6/19/13, 9:23 AM

Bortsprungen?

Hejsan!
Jag har sett en katt stryka omkring min arbetsplats i minst en vecka nu. Det är en liten skölpads färgad flicka som ser väldigt mager ut!
Hon är ganska skygg men inte helt rädd.
Vill bara veta om det lilla livet har något hem.
Hon har inget halsband och vet ej om hon är markerad då jag inte kunnat komma så nära.
Katten finns i Nässjö vid/bakom ICA kvantum!
(dem gångerna jag har sett henne)

Annons:
martdat
6/19/13, 4:41 PM
#1

här är en artikel där du kan få tipp i hur du kollar efter ägare. du kan börja med att ringa polisen och se om någon saknar den och ta en bild o efterlys ägaren på blocket, kan du så sätt gärna på ett halsband med säkerhetsgummiband med en lapp och uppmana eventuell ägare att höra av sig,

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Uppkatten
6/19/13, 4:54 PM
#2

Du har ingen bild som du kan lägga ut här? Eller en noggrannare beskrivning, sköldpaddor kan ju se rätt olika ut. Vet att MSH söker en liten sköldpaddsfärgad försiktig misse sedan ett år tillbaka…

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Serty86
6/19/13, 5:12 PM
#3

Hejsan! för en vecka sen försvann min katt flicka;( hon e enormt saknad, har du bild på henne. vi börjar tro att hon har hoppat på en lastbil på företaget brevid och försvunnit. Hon försvann 12 juni. sköldpadds färgar långhårig och mycket liten till växten…..

MSH
6/19/13, 9:54 PM
#4

Tack Uppkatten:-)! Har inte varit på Kattpolisen på ett tag! Vår lilla sköldpadda är fortfarande oändligt saknad!

MSH
6/19/13, 10:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här kommer en bild på henne!

Hawknestgrove
6/20/13, 6:59 PM
#6

Ja vi hoppas vi med…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: