Annons:
Etikett12-östergötlands-län
Läst 2873 ggr
susja
6/16/13, 8:42 PM

Norrköping Bortsprungen hankatt, kastrerad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår hankatt ca 1,5 år försvann från Ektorp i Norrköping onsdag 5 Juni 2013. Mörkt röd med Vita tassar, bröst, mage, lite i ansiktet. Nätt byggd, social. Kastrerad, ID-märkt med chip (avläses av vetrinär el polis). Hittelön!
Har någon sett eller hört något om Miki snälla hör av er då vi och hans bror saknar ihjäl oss,
 Ring Susan på: 0704 079 660 eller 0768 86 15 58

Annons:
annebeate
6/16/13, 9:06 PM
#1

Kan han ha blivit instängd någonstans? Be boende omkring kolla sina förråd m m . Lägg också lappar med hittelön i brevlådor. Flera katter har kommit tillrätta just via en sådan lapp. Han är väl anmäld försvunnen hos polisen, ring annars 114 14. Fortsätt leta aktivt ute efter honom. Hoppas så han snart återfinns välbehållen.

AnnNystrom
6/17/13, 2:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min katt försvann också från Ektorp. I lördags. Vi kan väl hjälpas åt att hålla koll efter dem båda när vi letar? Det är så otroligt många ställen de kan smita in och gömma sig på. Det har blåt och regnat och i alla fall min katt är rädd för sådant väder. Hoppas vi hittar våra älsklingar. Det blir så tomt! Ann

martdat
6/19/13, 6:43 AM
#3

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

AnnNystrom
6/24/13, 9:43 AM
#4

Livia är hemma! Igår kom hon smygande genom altandörren som vi haft öppen sen hon försvann. Mager och smutsig, men annars oskadd. Jag kommer fortsätta hålla koll efter din katt. Vet att barnen på "min" gård också gör det. De har berättat att de sett dina lappar. Önskar dig all lycka till!

martdat
6/24/13, 10:28 AM
#5

Denna katten är alltså fortfarande borta och en annan kommit hem så inte det blir missförstånd här.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

susja
6/24/13, 7:46 PM
#6

Tack Ann för att du fortsätter att hålla koll. (lycka för er)

Miki är ju fortfarande borta. Har letat massor men det känns som att leta efter en nål i höstack.

En del säger att han synts i skarpahgen men jag kan ju inte vara säker på det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: