Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 2507 ggr
Hässelby
2013-06-09 19:44

Hässelby, katthona, Hemma !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår fina katthona är sedan i fredags (7/6) borta. 

Hon var inne vid lunch men sedan har vår granne sett några barn bära iväg på "en katt"…….

Hon heter Thelma och är väldigt skygg men tillgiven när hon känner att hon är bland vänner.

Thelma är sköldpaddsfärgad (brun, rostbrun, vit) med 4ra vita fötter/ben. Hon har vit haklapp och mage.

Thelma är oerhört saknad!

Annons:
martdat
2013-06-10 07:36
#1

nä men. vet grannen vilka barn det är? prata med föräldrarna. och om ni inte vet vilka barn. knacka dörr och fråga.

här är samlade tipps med i sökandet http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

men barnen kanske tagit hem henne? ja man vet inte. min egen dotter "räddade" en av sin morfars grannes katter en gång.  den stackarn var räddad i två dagar innan ägaren knackade dörr.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hässelby
2013-06-10 16:29
#2

Vår katt är hittad! Fick för mig att fråga på dagis. De hade inte sett någon katt men……larmet hade gått i helgen och vakterna hade hittat kattbajs men ingen katt. Jag fick gå in och ropa. Gick rum till rum och efter ett tag hörde jag ett välbekant jamande! Under torkskåpet hittade jag henne! Livrädd men vid liv! Nu är hon hemma igen och äter/dricker! Lyckan är total!

martdat
2013-06-10 18:06
#3

Underbart!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2013-06-12 16:01
#4

vilken lycka… Var den lilla damen kastrerad? om inte, så gör det omgående, så du slipper hoppsankull med ungar

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: