Annons:
Etikett151-nyköping
Läst 2762 ggr
tlundegard
2013-06-07 11:53

Trosa, Södermanland: crèmetigre hankatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Innekatten Sune lyckades natten till lördag 1/6 få upp ett fönster i lägenheten och hoppa ut. Han är en crèmetigre hankatt på 11 månader, öronmärkt med T001H, ganska skygg mot främmande människor. Vi har satt upp lappar, skrivit på Facebook och idag ska jag ringa till katthemmen i närheten. Ser någon Sune någonstans får ni gärna kontakta mig! Han är väldigt saknad och har bara bott hos min farmor i några veckor.. Mobilnr: 0760555040 Mail: tlundegard@hotmail.se Kom gärna med förslag på vad mer man kan göra!

2 hästar, en katt och lite fisksoppa
raudur.blogg.se

Medarbetare på akvariefisk.ifokus

Annons:
annebeate
2013-06-07 12:58
#1

Lägg också efterlysningslappar i brevlådor och locka med hittelön. Flera katter har kommit tillrätta just via lapp i brevlåda. Kan han ha blivit instängd någonstans? Be boende omkring kolla sina förråd m m . Han är väl anmäld försvunnen hos polisen, rings annars 114 14. Fortsätt leta aktivt ute efter honom, så viktigt!

tlundegard
2013-06-07 13:22
#2

Lapp i brevlådor var en bra idé :) Ja, jag har anmält honom försvunnen via deras hemsida. Kan ju inte nr varenda granne kolla förråden då hon bor väldigt centralt, men jag kan ju skriva det på lappen! :) Jag går rundor på kvällarna då jag inte tror att han visar sig på dagarna.

2 hästar, en katt och lite fisksoppa
raudur.blogg.se

Medarbetare på akvariefisk.ifokus

martdat
2013-06-07 18:51
#3

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2013-06-12 16:01
#4

hur har det gått?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

tlundegard
2013-06-20 07:28
#5

Vi har inte fått tag i honom.. Han hoppade ju från andra våningen, så jag är rädd att han har gjort sig illa och krupit ihop någonstans. Fast en katt borde egentligen ganska lätt ta sig ut därifrån, det finns saker att klättra på.. Har också en liten misstanke om att han har tagit sig till vagnhärad, ca 1 mil bort. Några som har skymtat en katt på vägen dit. Jag känner att jag inte kan göra så mycket mer nu tyvärr. Jag har lagt ut det på internet, Facebook, hängt lappar i affären och lagt lappar i folks brevlådor. Vi har dessutom letat runt omkring lägenheten, men han kan ju ha gått varsomhelst! Vi får nog hoppas på att någon hittar honom och kontaktar oss..

2 hästar, en katt och lite fisksoppa
raudur.blogg.se

Medarbetare på akvariefisk.ifokus

Hawknestgrove
2013-06-20 18:56
#6

Ge inte upp andra våningen är ju inte såå högt, han kan ha klarat sig galant. OCh sök vidare på de platser du tror

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: