Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 1388 ggr
iFokus
5/28/13, 8:01 AM

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
martdat
5/29/13, 7:51 PM
#1

mailat. klart jag kan ta över.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
5/30/13, 9:29 AM
#2

Jag tycker martdat skulle bli en utmärkt Sajtvärd. Hon var med sedan starten och har varit aktiv här hela tiden. Dessutom har hon bra kunskaper och inblick i problematiken med rymda katter.

Hoppas att iFokus inte se hennes dyslexi som hinder för att bli Sajtvärd. För på den här sajten krävs det framförallt stadig engagement och kunskaper och inte perfekta skrivkunskaper.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

TheBadger
5/30/13, 10:06 AM
#3

I så fall håller jag med båda ovanstående Medarbetare här. Hon är duktig, intresserad och har glimten i ögat. Om inte det godkänns, så stannar jag kvar som Sajtvärd. Jag läser här  om än inte inloggad så ofta. Jag förstår inte, varför ni skrivet detta på öppen sajt, En sajtvärds huvudsakliga syssla är väl ändå att vara den som bär hundhuvudet om något går fel. Det behöver jag aldrig riskera med dessa eminenta och bra medisar som finns här.

 MEn martdat som efterträdare här, absolut ett gott val. Vi har ju alltid haft ett bra samarbete.

TheBadger
5/30/13, 10:09 AM
#4

Nu har jag svarat på alla era mail,  som sagt ibland kommer livet emellan, och det kan vara viktigare. Men som sagt, jag ser GÄRNA att martdat blir Sajtvärd.

Hawknestgrove
5/30/13, 1:20 PM
#5

Som Medarbetare instämmer jag också. Jag ser gärna martdat som värd för sajten.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

essut
5/31/13, 11:12 PM
#6

Martdat blir en bra värd.

Annons:
martdat
6/1/13, 6:08 AM
#7

Tack alla. Nu är det klart så nu kör vi på.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: