Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 2985 ggr
KattkoloninBotkyrka
11/3/12, 11:30 AM

LÖST Upphittad katt i Alby

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har, den 2 nov 2012 fångat in denna lilla söta svart vita kisse. Hon har strykt omkring på Albyberget (i Botkyrka, Stockholm) i några veckors tid och jamat helt desperat efter mat. Den är av bara skinn och ben, dvs hon har ingen kött mellan hud och skelettet. Hennes baktass är lite blodig och hon låter mig inte titta på den.  Det syns även på fotot Gråter Hon verkar inte vara öronmärkt, så jag antar att även chip saknas. Ska till veterinären och kolla chipen på måndag. Jag avmaskade henne nyss. Hon får mat i små protioner för hon glufsar i sig allt för snabbt.

Är det någon som känner igen henne??

Hon spinner högt och blir helt desperat när man klappar henne. Hon kan liksom inte få nog av kärlekKyss. Hon ligger och sover just nu under en varm filt och är jättenöjd.

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Annons:
Katthemsmatten
11/5/12, 11:18 AM
#1

Hon liknar en katt jag mött/sett, men kommer just nu inte på var och vem. Hör av mig per tel. om jag kommer på det.

Medarbetare Hittekatter iFokus

KattkoloninBotkyrka
11/5/12, 4:58 PM
#2

#1 Åh vad bra. Hoppas du kan komma på var, så att jag eventuellt kan hitta dess ägare.

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Katthemsmatten
11/5/12, 5:00 PM
#3

Det var inte den katt jag tänkte på :-(

Medarbetare Hittekatter iFokus

Uppkatten
11/5/12, 9:27 PM
#4

Har ni kollat ev. chip?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

KattkoloninBotkyrka
11/5/12, 9:28 PM
#5

#3 Gråter

Vi har varit hos veterinären idag och kissen var inte chipmärkt. Hon är även för mager för kastreringGråter

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Uppkatten
11/5/12, 9:29 PM
#6

Trist!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
annebeate
11/5/12, 10:03 PM
#7

Vilken lycka för denna lilla söta kattflicka att du kom i hennes väg. Nu slipper hon vara ute i regn och rusk och kan förhoppningsvis mycket snart återhämta sig rejält.

Tack för din omtanke om henne.

KattkoloninBotkyrka
11/7/12, 5:51 PM
#8

Idag har djurpolisen varit och hämtat henne och hon ska bo på ett jourhem via ett katthem. All lycka fina kisse.

Tråden kan avslutas nu.

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Upp till toppen
Annons: