Annons:
Etikett093-borås
Läst 4045 ggr
Allicas
2012-11-02 21:04

BORÅS, Zakk är försvunnen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zakk har nu varit borta sedan 13/9, jag letar förtvivlat, har lappat, postat på nätet, ringt polis, SKK, Blå stjärnan och annonserat i BT+Borås Xtra.
Han försvann från Norrmalm i Borås, är en 5-årig kastrerad hankatt, han har chip men inte halsband eller tatuering.
Grå/svart-randig med vitt bröst, vit bläs utsmetad brun fläck över nosen.
Vita framtassar och vita strumpor på bakbenen.

Har fått tips från Torestorp (som jag kollar nu) , Sjöbo, mm.
De hetaste tipsen är från Boda just nu men även Villastan/Östermalm/Bergsäter.

Jag har svår kronisk värk och inte någon bil, så jag ber er alla ni som bryr sig att kolla era utrymmen, förråd, källare osv.

MVH
Angelica

lägger bilden direkt /martdat medarbetare

Det som skiljer dig från dåren är inte tanken utan handlingen.

Annons:
Katthemsmatten
2012-11-08 16:39
#1

Inga tips ännu?

Medarbetare Hittekatter iFokus

Hawknestgrove
2012-11-09 14:58
#2

Hoppas ni hittar er lille vän… Här har  du fler samlade tips och ge inte upp!

http://kattpolisen.ifokus.se/discussions/5094273ad4ebea3bc80138a2-boras-zakk-ar-forsvunnen?discussions-2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Allicas
2012-11-15 13:22
#3

Haft inne annons en period till med nytt foto.
Fått tips från Boda & Kristineberg.
Varit där och letat/lockat, har kontakt med tipsarna men nu känns det tröstlöst.
Har gått djupare ner i min depression jag hade innan Zakk försvann och även min ångest har blivit svårare.

Känner mig helt handlingsförlamad och ensam!

Vet inte vad jag skall göra längre Gråter

Det som skiljer dig från dåren är inte tanken utan handlingen.

Hawknestgrove
2012-11-19 17:42
#4

Stackars er… att inte veta var ens lille fine vän har tagit vägen  är hemskt. KRam till dig och vi önskar dig styra att gå igenom detta, hur det än blir.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MSH
2012-11-19 18:02
#5

Åh J Hoppas så med dig! Är i samma situation så som jag skrev tidigare, du är inte ensam…. Hur har tipsen sett ut? Har du kunnat följa upp dem? Hur långt hemifrån har det varit? Har du lappat frågat runt lite mer när du varit på tips? Svårt och enträget arbete…. Hoppas hoppas att han återfår sitt hem snart!! Kom hem nu fina Zakk!!!

Allicas
2015-08-10 17:13
#6

Hej allihop! Jag passar på att bumpa denna tråden eftersom jag nu återigen satt igång ett aktivt letande, till hösten är det 3 år han varit borta.
Allt pekar på att han lever och blir matad av någon. Han kan ha setts i Tosseryd/Svedala-området. Även om han har ett nytt hem behöver jag få veta detta så all information är välkommen. Kommer inom kort även annonsera i olika tidningar och jag har lappat lite runt om i Tosseryd.

Det som skiljer dig från dåren är inte tanken utan handlingen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: