Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 4290 ggr
Penski
2012-10-27 12:12

Hässelby-sthm Upphittad liten katthona 26/10-2012

Hej

Vi har hittat en liten grå katthona med vita tecken i Hässelby, Stockholm. Hon ser ut att vara 5-6 månader och verkar vara dräktig.  Hon får vara hos oss tills eventuell ägare hör av sig men vi har redan fem katter så vi hoppas att någon saknar henne och hör av sig. Hon mjauade jättehögt åt oss över gatan och var utsvulten och mager så hon måste ha varit ute ett tag…

Mejla hellohamit@gmail.com om du tror att det kan vara din katt eller om du har någon information. Bild finns om du mejlar och det finns anledning att tro att det är din katt.

Annons:
martdat
2012-10-28 10:06
#1

litett ipps,http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

ändrar i rubriken så man ser var kissen är. lycka till

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2012-10-28 13:24
#2

tack…..Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Katthemsmatten
2012-10-28 13:41
#3

Har du kollat efterlysningar på katthemmens sidor? T ex www.katthemmet.nu (Stockholms Katthem). Där kan du även annonsera gratis om att du har hittat katten. Skicka mail och bild till omplaceringskatt@katthemmet.nu

Medarbetare Hittekatter iFokus

Andina
2012-10-29 23:36
#4

#0 - Jag hoppas ni hittar ägare till katten snart! Och jag hoppas verkligen att hon är saknad av någon!

(#1 - Jag skulle nog skriva Hässelby, istället för Stockholm, för att man snabbare skulle hitta rätt om man söker sin katt där. Hässelby är en förort till Stockholm - så om jag förlorat en katt i Hässelby skulle jag först o främst hålla utkik efter Hässelby, och först därefter Stockholm. Jag vet inte hur viktigt ni tycker att det är, men för mig som bor omkring Stockholm, är det ändå en stor skillnad på Stockholm och Hässelby… om det går att förstå vad jag menar? Stor-Stockholm är stort - med många förorter…)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

MSH
2012-10-30 07:44
#5

Som fd Västerortsbo kan jag bara hålla med, skriv Hässelby-Stockholm

Katthemsmatten
2012-10-30 09:31
#6

Hoppas någon Medarbetare här inne ser detta och hjälper till med att förtydliga rubriken med Hässelby.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
martdat
2012-10-30 20:19
#7

ok;) fixar detta.,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Andina
2012-10-30 20:21
#8

Toppen! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Hawknestgrove
2012-11-02 17:40
#9

Hur har det gått?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: