Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 5439 ggr
TheAge
8/8/12, 10:59 AM

Linköping, bortsprungen katt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tussan har varit försvunnen sedan slutet av feb. 2012. Hon är en svart bondkatt med vita tassar, vit mage och lite vitt på nosen. Tussan smet ut från en lägenhet i Ryd, Linköping men hör egentligen hemma i Oxelösund (nära Nyköping). Hon har inget halsband och är inte id-märkt.

Är det någon som har sett vår katt?

Annons:
annebeate
8/8/12, 6:24 PM
#1

Hon är väl anmäld försvunnen hos polisen. Ring annars 114 14 och gör anmälan.

Även om det har gått lång tid så hade jag haft uppe efterlysningslappar med avrivningsremsor med telnr och även lockat med hittelön. Någon kan ha sett eller hört något som kan leda dig till Tussan.

TheAge
8/8/12, 8:46 PM
#2

Hon är anmäld försvunnen sedan mars och vi har ringt polisen flera gånger för att kolla om de har hört något nytt. Vi har lappat och satt hittelön och jag har lagt upp annonser på jättemånga sidor. Tussan är världens bästa utekatt men det är en ny omgivning för henne så hon kanske har blivit skrämd och sprungit iväg eller börjat färden mot Oxelösund. Jag ger inte upp hoppet iaf, hon är en överlevare!

Hawknestgrove
8/11/12, 7:04 PM
#3

Här har du flera tips…

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

Kastrerad? Om inte, så  håller hon sig säkert undan med bebisar, tyvärr…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

TheAge
8/12/12, 5:01 PM
#4

Tussan är kastrerad. Tack för tipsen:)

Hawknestgrove
8/12/12, 9:43 PM
#5

Ok ge inte upp bara….. det kan faktiskt hända, att hon dyker upp. Lappar i omgivningarna brukar ge resultat till slut…vi hoppas med er!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Masj
4/27/13, 5:07 PM
#6

Har Tussan kommit hem ännu? Vi har en svartvit katt som strukit omkring hos oss ett par veckor nu. Vill bara kolla.

Annons:
Masj
4/27/13, 5:10 PM
#7

Har er katt kommit tillbaka? Vi har en svartvit katt som stryker omkring hos oss. Den är inte rädd alls och jättefin.

Hawknestgrove
5/7/13, 7:18 PM
#8

#7 kontakta TS via Pm….h*n kanske inte är inne på forumet så ofta.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: