Annons:
Etikett09-västragötaland
Läst 2656 ggr
david86
8/4/12, 11:35 AM

LÖST!!!!vad är rätt och vad är fel??

hej:) har de senaste dagarna haft en katt som till varje pris vill komma in i min lägenhet! jätte fin katt.. utan halsband! har inte låtit katten komma in trots att den står o skriker i timmar utanför min dörr. så nu till min fråga, tycker synd om katten och vet inte när den fått mat senast! har pratat med folk runt i grannskapet om vems katt det är.. ingen vet! skrev ut på facebook men inget napp där heller! så sks jag ta in katten o ge lite mat?? tänker ju på de stackars ägarna som kanske saknar sin katt, o ger jag mat till den så lämnar den ju mig sen knappast:/  råd!? bor på liten ort i dalsland om någon tror sig äga katten! helt svart med liten vit prick på bröstet!

Annons:
IzzyR0xx
8/4/12, 1:47 PM
#1

Ta in den och sätt ut lappar om att du hittat en katt, anmäl till polisen också att den är upphittad..


Hawknestgrove
8/4/12, 5:43 PM
#2

Precis som #1 svarar, så bör du göra…. Här har du flera samlade tips…

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

gizmosimbaida
8/5/12, 11:06 AM
#3

Ge den mat, ta en bild på den, kontakta djurskyddet om råd o ev omhändertagande. katten svälter när den skriker på din hjälp.

Hawknestgrove
8/5/12, 9:34 PM
#4

hur har det gått här???

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

david86
8/6/12, 11:37 AM
#5

Hej:-) tog in katten…hungriga stackare!! Såg en efterlysning idag i lokaltidningen så katten är nu r sen ska vara:-) tack för råden:-)

Hawknestgrove
8/7/12, 6:49 PM
#6

Vad bra……. Då skriver vi löst i tråden….Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: