Annons:
Etikett19-dalarnas-län
Läst 5238 ggr
Linen80
8/4/12, 8:28 AM

Östra Rönnäs , Leksand. Quantus är saknad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saknar min 11årige kattkille Quantus. Han försvann 13/7 från sitt hem i Östra Rönnäs utanför Leksand.

Svart och vit långhårig, vit haka och haklapp, svart på ryggen och svansen. Hör dåligt och är skygg. Kastrerad, hade halsband när han försvann men tel.nr och namn. Har inte spetsiga öron utan lite rundade upptill, vita tussar i öronen.

Blandras- bondkatt och skogskatt.

Annons:
annebeate
8/4/12, 3:19 PM
#1

Märkligt att ingen sett honom. I Östra Rönnäs bor ju inte många människor.Finns där mycket skog? Ha uppe efterlysningslappar med avrivningsremsor med ditt telnr, locka med hittelön. Har du varit runt och kollat med de boende så han inte blivit inlåst i något förråd eller liknande? Han är väl anmäld försvunnen hos polisen. Ring annars 114 14 och gör detta snarast.Vore bra om telnr stod här i tråden.

Hawknestgrove
8/4/12, 5:38 PM
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Linen80
8/5/12, 6:59 PM
#3

Ja, det är väldigt mycket skog här. Han försvann en gång förut… för 4år sedan, då var ha oxå spårlöst borta, ingen hade sett honom. Så rätt som det var så bara satt han där på vägen en kväll när jag var ut å letade.

Har mina förhoppningar att det blir så nu oxå. Ska anmäla det imorrn till polisen. Har även varit i kontakt med en sierska, hon sa att han lever och att han skulle komma tillbaka…men det är två veckor sedan. Ska prova en annan denna vecka.

Har satt upp lappar med bild och lagt lappar i postlådor, annonserat i tidningen och lagt ut det på Facebook. Får mycket hjälp från folket i byn, dom ringer så fort dom ser en som likanar honom.

Är tacksam för all hjälp och stöttning jag får!

Mitt nr; 070-357 49 18

Hawknestgrove
8/5/12, 9:27 PM
#4

Ja de där siarna har jag tyvärr inte mycket till övers för, ifall de tar hutlöst betalt, för då skor de sig bara på folks olycka. Vi får hoppas, att killen kommer tillrätta……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: