Annons:
Etikett045-helsingborg
Läst 11881 ggr
Beltza
7/24/12, 5:29 PM

entrala Helsingborg Svart katt Hemma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kastrerade honkatt har rymt från min balkong på fjärde våningen i centrala Hbg. Är annars innekatt. Hon är helsvart och väldigt liten och nätt! Är öronmärkt med nummer 6479H. Hittelön utlovas!

Annons:
annebeate
7/25/12, 5:37 PM
#1

Lägg också in på Kattjourens facebook.

Hawknestgrove
7/27/12, 9:44 AM
#2

Flera samlade tips.. Var hon kastrerad? Då är chansen större, att hon inte gått så långt. Om inte, så gör det när den lilla kommit hem. OCh näta in balkongen. Det är lag på, att man måste göra det, om det är högre än 5 meter om katten ska vistas på balkongen. Hoppas kisse inte skadat sig…

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Beltza
7/29/12, 3:14 PM
#3

Hon är kastrerad (står däruppe) och balkongen var innättad med så kallat kattnät men hon bet sig igenom och rymde :(

Hawknestgrove
7/31/12, 11:11 AM
#4

Åh förlåt, missade detRynkar på näsanSkäms… Bet sig igenom kattnätet? Vad var det för nät? Det måste ju varnas för…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Beltza
8/1/12, 8:01 PM
#5

Ingen fara! :) Ja, det var ett vitt i typ polyeten, tror jag det heter? Nu ska jag köpa ett i stål så inte min andra katt rymmer ut genom hålet med, så länge är balkongdörren stängd! usch är rädd hon har skadat sig eftersom det är så pass högt upp jag bor :(

Hawknestgrove
8/7/12, 6:47 PM
#6

ja har man mjukt nät, så får man se till att det inte är spänt. När det hänger lite slappt, så är det inte kul. Jag har ju mjukt kattnät, som jag har haft i fem år. Håller hur bra som helst och jag har en hel kattgård.

Vi håller tummar och tassar att det gått bra…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Beltza
8/28/13, 10:05 PM
#7

Min katt är tillbaka! Ett år senare!

annebeate
8/29/13, 5:17 PM
#8

Det är ju underbart! Hur fick du tillbaka henne?

martdat
8/30/13, 8:48 PM
#9

nej men vilken lycka!! Undrar med Hur du fick tillbaka henne?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
9/14/13, 9:38 PM
#10

ja berätta… oskadd? otroligt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Beltza
10/28/13, 2:41 PM
#11

Hon var i gott skick, bara slagit av en bit av en tand, men inget som påverkar henne :) En veterinärklinik ringde mig och frågade om jag saknade en katt, visade sig att hon var inlämnad där av ett katthem för kastrering…(dock är hon redan kastrerad) Det upptäcktes först då att hon hade öronmärkning men den hade blivit väldigt suddig under året som gått… Hur länge hon varit på katthemmet förtäljer inte historien men huvudsaken är att hon är tillbaka och mår bra!

viktoria91
10/30/13, 2:07 PM
#12

Vilken lycka! Där ser man verkligen vikten av att märka sina katter! =)

Upp till toppen
Annons: