Annons:
Etikett096-uddevalla
Läst 6615 ggr
Lyga
2012-07-14 19:54

HEMMA!!!Bleket UddevallaMin älskade katt är borta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gosigaste katt är borta. Han försvann ur ett takfönster på Bleket i norra Uddevalla natten den 13 Juli och har inte synts till sedan dess. Vi har letat dygnet runt nu i två dagar.

Hans namn är Zorro och han är helsvart med gula ögon. På magen har han några vita hårstrån. Han är kastrerad och ID-märkt i örat men har inget halsband då han är en innekatt.

Om någon så bara ser en skymt utav honom, snälla ring eller sms:a eller maila mig. Jag gör vad som helst för att hitta honom.

Hittelön 1000:-

Hälsningar Liselott.

Telnr: 0732145682

Mail: parahippus_volans@yahoo.com

Annons:
Hawknestgrove
2012-07-15 11:24
#1

Oj då…. Här har du flera samlade tips, som du har nytta av. Vi håller tummarna för dig och din kisse.

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lyga
2012-07-23 15:14
#2

Zorro har kommit hem! Glad

Efter att ha letat efter honom i flera dygn, dag som natt, kom han hem självmant och försökte ta sig upp på taket och in genom fönstret där han kom ut. Min granne såg honom och ringde och jag kastade mig ut och lyckades locka honom till mig med hans favorit-godis.

Så ny är hela familjen lycklig igen, inte minst Zorro´s bror som har fått sin lekkamrat tillbaka.

Tack för kanonbra tips på den här sidan, helt otroligt bra!

Keep up the good work!

Hälsningar,

Liselott

Hawknestgrove
2012-07-24 14:53
#3

Hurra!!! och tack för berömmet. Det kan vi tacka sajtens startare för Alexej.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: