Annons:
Etikett048-ystad
Läst 8339 ggr
jla8312
2012-07-11 12:59

HEMMA!!!!!ystad,sövde,blenta kläckeri

svart o vit lurvig 9 mån hankatt, innekatt som slank ut tis.kväll 10/7-12. Har ett navelbråck som kännetecken, mkt tillgiven o kelig. Ring Jeanette 0707711319 dygnet runt.

Annons:
Hawknestgrove
2012-07-11 23:20
#1

Bra där hittade du rätt! Skrattande

Nu hoppas vi på att det blir bra för den lille!

Här är flera tips.

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

Kastrerad? Klar fördel, då springer den inte så långt…

Vi hoppas att det går bra.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

jla8312
2012-07-12 15:30
#2

Ystad, sövde, blenta…. jodå, både kastrerad o öronmärkt. Hade 4 kontakter med han igår natt mellan 2-5, men han kom ändå inte fram till mig. Bra är att nu vet jag i varje fali vilket område han håller till i, det har ju inte varit så lätt att leta när man bor i en skog. Har en fråga.. tar katten ng skada av detta el han blir precis som vanligt när man får hem han? / Jeanette

Hawknestgrove
2012-07-12 21:28
#3

Blir han borta länge innan du får hem honm, så bör du nog ta en snabbkoll hos vet, så han är Ok. Ja vad som sker när han kommer hem, det beror ju alldeles på vad han råkat ut för under sin rymning. Han blir nog väldans hungrig och trött de första dagarna och kanske blir rädd för något, som han kommer ihåg. Men du behöver itne vara rädd för att han blir tråkig. Snarare tvärtom, han blir nog mera kelen. Lycka till nu!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

jla8312
2012-07-19 21:04
#4

Ystad,sövde,blenta… Så lycklig!!! Katten min e hemma igen:),satt i katt fällan helt lugnt o stilla imorse, lite smalare men inte så illa som jag befarade, men mkt smutsig o tovig o full av fästningar. badet får vänta ng dag eftersom det inte är det bästa han vet, synd o skärra upp han igen.. Men herregud vad kelig han e o närhetstörstande, det har inte blvit mkt gjort idag utan mest gosande o kel, fast de e klart vi har ju 9 dagars gos o ta igen.. Forts trevlig o skön sommar från en som kommer sova riktigt gott inatt ( om jag nu kan de för jag vill ju bara le o skratta) ram Jeanette

Hawknestgrove
2012-07-22 15:25
#5

grattis till er båda……..skönt att få ändra rubriken…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: