Annons:
Etikett123-norrköping
Läst 2544 ggr
Soda2
7/4/12, 7:44 PM

NorrköpingBortsprungen? Helig birma hona

Nån i Norrköping som saknar en birma?

Hittade en skldpaddsmaskad hona idag, hon verkar löpa o saknar pls längst bak på båda sidorna precis vid bakbenen.

VÄLDIGt kelig och hon var öronmärkt. jag ringde polisen men de hhittad einget på henne o de tog eller inte emot henne.

Jag kan inte ta in henne pga mina egna katter men en bakant har erbjudit sig o ta in henne.

HOn var välvårdad o i ganska bra hull (lite mager kanske) verkade hitta rätt bra där hon var o gick stolt omkring så hon kan höra hemam där, men då hon verkade renrasig o desustom verkade löpa tyckter ja det är konsigt att hon går på egen tass.

Annons:
martdat
7/4/12, 8:36 PM
#1

artikel med tipps.http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

o som jag skrev på hittis. är hon renrasig så bör hon vara chippad. det kollas hoss en veterinär, ingenting man kan känna själv. Lycka till!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Soda2
7/4/12, 9:54 PM
#2

Nej chipp vet jag att man måste ha avläsare till :)

iaf har vi varit o letat nu i över 1 timme utan nån lycka.

Dock träffade vi på en hundägare som sett katten ett flertal gånger under året så den verkar bo i området ändå.

men vi är flera som kommer o hålla ögonen öppna efter henne ändå för o se så hon verkar vara omhändertagen o inte blir mager eller smutsig.

Hawknestgrove
7/6/12, 7:18 PM
#3

jättebra. lilla flickan, hoppas hon kommer tillrätta. OCh det är inte säkert, att hon är chippad. det är bara obligatoriskt på utställningar och vid utlandsresor och många pensionat kräver det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
7/7/12, 9:40 AM
#4

tror dte är obligatoriskt inom swerak sen nåra år tillbaka på alla,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
7/7/12, 7:33 PM
#5

Oh ja, men om du inte ställer ut, så är det inte det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: