Annons:
Etikett042-malmö
Läst 3971 ggr
dutten
2012-07-01 10:29

Malmö. Min älskade Busan är borta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min älskade Busan försvann natten mellan fredag och lördag (den 16/6) på Hörbygatan 6 (nobel). Hon är 9 år och en innekatt så hon är inte van vid att vara ute och blir väldigt rädd när hon kommer utanför lägenheten. Hon har ett cerise rosa halsband med lite stenar på och en liten bjällra. Hon är även lite gråhårig i nacken och har en grå liten fläck ovanför sitt vänstra framben. Hon är heller inte så stor. Hon är väldigt tunnhårig ovanför ögonen. Jag saknar henne så himla mycket och vill bara ha tillbaka henne. Det är så himla jobbigt att inte veta något. Hon såg senast på Törnrosen (i närheten av Hårdsväg 2,vid tågbanan).

Hittelön på 1000:- utlovas till den som hittar min älskade Busan!

Om ni har henne eller har sett henne så ring!

Rebecca 0738782915,Alex 0762707192, Yvonne 0760882328.

Annons:
annebeate
2012-07-02 00:16
#1

Sätt i rubriken Malmö. Sätt upp efterlysningslappar med avrivningsremsor med telnr så allmänheten lätt kan ringa om  man ser eller hör något  och ange hittelön både i området där hon försvann och där hon ska ha setts. Anmäl henne försvunnen hos polisen. Efterlys henne på Blocket. Leta aktivt i området där hon synts till. Var det nyligen? I Rosengårds centrum bör ni också ha uppe lappar med hittelön.

martdat
2012-07-02 11:58
#2

ändrar i rubriken så vi ser varifrån hon försvann /martdat /medarbetare

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2012-07-03 20:45
#3

oj lilla flickan…. Var hon kastrerad? För då är chansen större, att hon hittar hem, de går inte så långt då. Om hon inte är det, kastrera så fort hon kommer hem. hon har troligen fröjdat med herrarna i hagen i så fall.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

dutten
2012-07-07 18:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Oj,har skrivit Bennetsväg 2 men det ska vara hårdsväg 2.

Hon är inte steriliserad.Ja,hon har ju säkert jättekul men det har gått snart 3 veckor. Och vissa människor på törnrosen(rosengård) lägger ut gift imaten till djuren så man är orolig. :(

Har varit i kontakt med alla möjliga.Går dit varje dag och lägger ut lite mat (samma tidpunkt varje dag).

Saknar min Busan!

Hawknestgrove
2012-07-07 19:30
#5

Oj… Ja vi får hoppas på det bästa.. Men en sak, kommer hon hem, så kastrera henne med en gång….. För hon är säkerligen betäckt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: