Annons:
Etikett053-karlskrona
Läst 6109 ggr
Alice12345
6/28/12, 1:44 PM

Karlskrona Jämjö. min älskling är borta !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt är försvunnen.Gråter

Vi har precis flyttat till lägenhet och jag övade med koppel på att gå ute med henne, för innan var hon en ute katt.

När jag kom in så försöket hon gå ner från ballkongen ( vi har en kattstege) jag lät henne gå ner för jag tänkte att hon inte velat gå ut innan och att hon vant sig , jag ville bara att hon skulle få ha kul.

Efter det har hon inte kommit hem .

Detta hände för drygt ett dygn sedan.

Jag har ropat , krasslat med mat , gått ut och letat på dem ställena hon verkat gilla när jag gick med henne i koppel.

Hon betyder allt för mig så snälla hjälpppppp miiiiiggggggggg!!!!

Ring 0708912318 om ni hittar henne .

Jag bor i JÄMJÖ I KARLSKRONA.

Det är andra katter utanför vår ballkong , kan det hjälpa henne att hitta hem ????

Här är en bild på henne!Gråter

Annons:
martdat
6/29/12, 6:39 AM
#1

en massa tipps i sökandet.http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

som jag skrev i ditt andra inläggg tror jag snarare att de andra katterna kan göra att hon inte vågar visa sig. ut o leta nattetid, massa lappar i troppor o brevlådor. få fatt i en fälla att ha under balkongen, bor ni i bostadsområde så måsste du vakta den så den inte blir stulen, kattföreningar och även jägare kan ha . ev får du betala en avgifft när du lånar som du sen får tillbaka,

all lycka till nu. ändrar även i rubriekn så det syns varifrån hon rymnde,

martdat /medarbetare

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
6/29/12, 4:05 PM
#2

Vi hoppas på det bästa nu….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
2/21/14, 6:02 PM
#3

Har ni hittat henne?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: