Annons:
Etikett221-sundsvall
Läst 4251 ggr
DonL
2012-06-06 17:51

Sallyhill Vart är Fi?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fina Fi har nu varit borta sedan Tisdag 29/5. Det som inte får hända har nu hänt, hantverkarna lämnade dörren öppen!! Hon försvann från Tegelbruksgatan 6 på Sallyhill. Fi är en innekatt på 10 år som aldrig gillat att vara ute så hon är förmodligen skygg och rädd!

Fi är ljust grå och vit med stora fina gröna ögon och väldigt långa vita morrhår. En tjockis med hängande mage sedan kastreringen. Är innerst inne världens goaste katt som brukar spinna i högan skyn när någon kliar henne på magen!

Har ni sett henne eller vet ni vart hon är? RING! 073-8068822

HITTELÖN!

Är nu desperat efter att ha gjort allt som tänkas kan! Ringt polisen, annonserat i tidningen, delat ut lappar hos alla grannar, satt upp lappar i närområdet. Jag har sökt dag och natt i ur och skur! Har till och med ringt en gammal spågubbe. Jag vill ha hem min katt, hjälp mig!

Annons:
martdat
2012-06-07 17:42
#1

mer tipps.http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

när det gäller hantverkare så är det tyvärr så att de springer in och ut offta med otympliga grejer.  Nässta gång du har hantverkare så stäng in ev djur i ett rum där inte hantverkaren ska vara,

hoppas att hon kommer hem, förhoppningsvis finns hon i närheten men vågar inte fram då hon inte är van att vara ute, leta nattetid o i skymning. lättare att hon vågar sig fram då.,  var ligger sallyhill??? är det en ort???

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2012-06-07 20:45
#2

Åh så arg man kan bli…. Förtvivlad det förstår jag med. MEn som sagt, de flesta fattar noll, så även hos oss, trots att ajg har en tydlig slkylt på dörren, Släpp inte ut oss med katter på. Den går inte att missa. Ändå, så sliter folk upp dörrarna utan minsta tanke. OCh en del har till och med mage att säga, äh, det är ju bara katter….

Som sagt, bäst att låsa in kisse i ett rum dit de inte har tillgång och så hoppas vi på att allt går bra nu!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: