Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 3888 ggr
AnnaCS
2012-05-31 20:51

Hemma! Höganäs- svart honkatt försvann 29/5 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår lilla svarta honkatt Ella försvann någon gång under dagen den 29 maj. Hon brukar aldrig gå särskilt långt. Hon är som sagt liten och helt svart, lite rund och ganska reserverad. Hon är märkt i örat med Z7799. Saknar henne väldigt mycket och det finns hittelön utsatt. Tacksam för allt som kan hjälpa mig hitta henne.

Annons:
martdat
2012-06-01 06:41
#1

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

AnnaCS
2012-06-03 17:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag läste faktiskt den länken dagen efter Ella försvann, och gjorde som det stod, dvs delade ut lappar i grannskapet osv. Idag kom en granne som jobbar borta hela veckorna och sa att han hade hört mystiska ljud inne i sitt hus. Jag gick med in och ropade på Ella och efter en stunds ropande i olika delar av huset hörde jag henne till slut, bakom diskmaskinen(!) Ett svagt mjau, men utan tvekan Ellas mjau. Vi fick fram henne och hon var mycket glad över att bli hittad. Hon hade smitit in när grannens pappa var där och renoverade och sen hade hon blivit kvar när han gick, i 5 dygn… Jag trodde inte att jag skulle få se henne igen, så jag är nu lycklig och i lite chock över vår otroliga tur… nu springer Ella omkring hemma igen, småäter och dicker ganska mycket och varje gång hon går ut och kommer in igen ( dörren står på glänt så hon kommer och går lite hela tiden ) SKRIKER hon långa MAUUU, MAUU, ända tills jag svarar henne.Glad

martdat
2012-06-03 19:46
#3

vad skönt att hon hittades. då vet du att hpn går in till grannar om hon är yte på egen tass,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2012-06-07 20:54
#4

Ta och kastrera henne omgående om det inte är gjort redan. För hon har säkert varit på äventyr… Vilken tur att hon kom hem..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: