Annons:
Etikett101-jönköping
Läst 10595 ggr
nodde
5/20/12, 9:41 PM

Änglakatt Jönköping Hjälp oss hitta Gloria!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår underbara Gloria har sprungit ut från lägenheten lördagen den 19/5 på Torpa i Jönköping! Hon har aldrig varit ute innan och vi är jätteoroliga! Snälla hjälp oss. Hon är inte märkt eller har halsband.

Hon reagerar på Gloria och "GODDE" som i hennes öron betyder godis. Hon är supersnäll men kan vara skygg när hon känner sig otrygg.

Detta är vår ögonsten och hennes syster Glittra saknar henne märkbart! Mitt hjärta blöder utan min lill skrutta så snälla hör av er om ni ser en svart katt springandes.

Emelie & Alexander

0700460129

0702442206 (Om första nummret ej nås)

Annons:
martdat
5/20/12, 9:57 PM
#1

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

lite tipps o hjälp. leta på nätterna nu i börgan . hon kanske inte vågar sig fram dagtid, förhoppningsvis ligger hon o trycker i närheten.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
5/20/12, 11:10 PM
#2

Vi hoppas att det går bra nu.. OCh om hon inte är kastrerad, så  gör det så fort hon kommer hem…. För hon är säkerligen parad…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

nodde
5/21/12, 11:11 AM
#3

Hon är kastrerad som tur är. Är ute och letar varannan timme och när jag är hemma sitter jag på balkongen och ropar. Är bara så rädd att hon lider. Känner mig helt hjälplös.

nodde
5/21/12, 9:44 PM
#4

Gloria hittades idag påkörd. Våra hjärtan är sönder och vi vet inte hur vi ska komma över sorgen. Känns som en mardröm.

Hawknestgrove
5/21/12, 11:14 PM
#5

Nej…….Åh, stackars stackars er……..Gråter Vila i frid, lilla kisse……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lööv
5/22/12, 9:42 AM
#6

Burr vad  hemskt. Det är min mandröm.  Men å andra sidan tog räven vår kattmamma då vi hadde 6 små blandras missar på 10 dygn. Fick mata med flasnka och vara kattmamma tills vi hittade en amma.  Alla överlevde och fick bra hem. Men saknaden är svår.

Sörj henne och hjälp sedan någon underbar misse från något av våra djurskydd. Endel missar slängs ut för man vill inte ta ansvar. det är ju jobbigt med steririsering kasterering vaccinering mm.

De behöver jumat och kärlek. Sörjer med er. Kramisar Djurvän Vetlanda

Annons:
annebeate
5/22/12, 9:55 PM
#7

Jag sörjer med er, lilla söta kisse.Gråter

Upp till toppen
Annons: