Annons:
Etikett123-norrköping
Läst 5483 ggr
dgeo
5/18/12, 3:54 PM

Norrköping.Mina 2 katter har rymt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny här..

Mina 2 katter har rymt ena en helgrå katt vid namn Lasse rymde på valborgsnatten genom att hoppa från balkongen,Lasse är grå,ganska stor ,är inte märkt på nåt sett.

Min andra katt rymde torsdagen den 10maj när jag var ute med han i sele,så han slet sig från selen ,han fick panik av nåt slag o kom loss.

Han heter Pajas och är svart över ryggen och vit på bröstet och tassarna och magen.

Pajas är en liten katt

jag bor i norrköping i Navestad.

Har haft ute kattfälla,även gått runt och satt upp lappar men det är nån som river ner allt.

Vill inget hellre än att få hem mina katter.

Hittelön ges såklart

Nås på 0707313026

Mvh

dgeo/danne

ps.Vet inte om jag har skrivit på rätt ställe och får inte lägga till mer än en bild.

Annons:
martdat
5/18/12, 8:07 PM
#1

lägg du en bild till  här bara att lägga som en komentar i tråden.

här är lite tipps,http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

eftersom ena katten hadde sele så är det extra viktigt att leta i buskar o skog o allt som katten kan ha fastnat i.

hoppas du finner dem snart o näta in balkongen så ingen rymmer den vägen ijen, fem meter upp är det dessutom lag på att ha nät om katten ska va där själv.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

dgeo
5/19/12, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

andra katten är detta..

jag har inglasad balkong.men hade väl antlagligen glömt stänga den helt,det är ca 4 meter ner.

och han som slet sig i selen har inte selen på sig,han lyckades komma ur selen o allt.

Jag såg Lasse igår,men han blir rädd och springer därifrån.så satt en kattfälla där men inget resultat.

Sen när jag tog in fällan så ställde jag mat där jag såg han,och maten var borta imorse.Men det betyder ju inte det är han som ätit den.Men man kan ju alltid hoppas.Ska sätta ut fällan i natt igen..

martdat
5/19/12, 5:11 PM
#3

tur att han inte har selen på och kan fastna i allafall,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
5/20/12, 12:21 PM
#4

ja, det kan dröja innan den går i en fälla. Täck över fällan med en filt eller något tjockt mörkt, och gillra den med riktigt smarrigt. typ makrill i tomat eller grillad kyckling.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

dgeo
5/30/12, 3:40 PM
#5

Den grå katten är hittat allafall.Den gick in i fällan.Han mår bra,Lite smal bara men det äter han upp sig snart…

Bara den svartvita kvar nu

martdat
5/30/12, 5:34 PM
#6

skönt. då hoppas vi att den andre dyker upp snart .

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Hawknestgrove
6/7/12, 9:01 PM
#7

Vilken tur att det gick bra… Då hoppas vi att den andra har samma tur…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: