Annons:
Etikett091-göteborg
Läst 5708 ggr
ohlivja
2012-05-10 20:12

HEMMA!!!!Majorna, Saknad mörkgrå honkatt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Kvällen den 9 Maj försvann vår älskade innekatt Naya.
Hon försvann ifrån Göteborg/Majorna, vid Godhemsgatan/Ekedals-trakterna.

Hon har inget halsband, inget chip och ingen tatuering. Hon är liten till storlek, 2 år gammal men ser ut som drygt 1 år, och har semilång päls Grå/silver färgat (lite ljusare än på bild) samt gul/gröna ögon.

Hon är väldigt skygg av sig och inte så social mot nya människor så kontakta mig direkt ni får syn på henne eller vid tanke om att det kan vara hon. Hon är inte kastrerad så därmed kan hon finnas i ett större område.

(Om ni försöker locka hem henne så fungerar tonfisk bäst.)

Hittelön utlovas.

Snälla, hjälp mig hitta min älskling!

Ni når mig bäst via telefon: Olivia 0707-678022 eller Jim 076-7683730
Mejl: olivia.andersson.swe@live.se

Annons:
Hawknestgrove
2012-05-11 17:08
#1

Oj då, lilla vännen. När hon kommer hem, så gå iväg och kastrera henne direkt, för hon har säkerligen fröjdat med herrarna i hagen.

Här har du flera samlade tips och vi håller tummar och tassar att det går bra nu.

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ohlivja
2012-05-13 16:30
#2

Vet inte hur man ändrar? Men hon är FUNNEN iaf!!! Hon hade blivit inlåst hos grannarna nedanför som flyttat ut, sen har en ny granne flyttat in som inte varit där sedan Naya försvann (onsdags). Vi frågade en annan granne som vart borta i två dagar som hade nyckeln dit ifall han kunde kolla, och där fanns hon.
Är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Mitt hjärtegull är tillbaka <3
Tusen tack alla som vart och kollat och engagerat sig. Nu ska jag ta ner alla lappar och gosa som aldrig förr. Kram

Hawknestgrove
2012-05-13 16:45
#3

MEn så härligt!!!! JAg ändrar, det kan bara vi göra…..Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: