Annons:
Etikett15-södermanlands-län
Läst 3163 ggr
Vitos
2012-05-06 13:44

Eskilstuna hankatt Vitos på rymmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Var är Vitos?
Han har varit borta sen 31 aug! Han hör hemma i Gredby i Eskilstuna, är en ganska stor svart/vit bondkattshane. Ej ngt halsband efter han slitit av sig det tidigare. Vita korta strumpor på framtassar och vit på skankar bak. Lägg märke till den svarta markeringen på nosen. Eftersom han är okastrerad kan han ha gått väldigt långt från Gredby. Ser ni honom, så ring mig. Eller fånga in h…onom för identifiering. Han är saknad här hemma och vi och hans kattkompis letar febrilt.

Vi vill att han ska få komma hem. Har du sett honom? Fångat in honom? Han är väldigt skygg.
Ring Anna på 076-243 82 54

(Han känner igen ljudet när man skramlar med en burk kattgodis)**

bytte ut så det står vartifrån han försvann i rubriken, /martdat Medarbetare,

Annons:
martdat
2012-05-07 08:52
#1

oj, lille gubben. lite tipps finns här.http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

kontakta katthem i närheten om han kan lämnats in där.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2012-05-09 19:17
#2

Hoppas det går bra nu…..OCh  när han kommer hem så kastrera honom, så springer han itne så långt ifall han smiter igen.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Vitos
2012-05-14 07:23
#3

Tack.

Jag har satt upp efterlysningar överallt och har koll på katthemmen.

Har fått ngr svar hit och dit, som inte lett till ngt. Många mailar mig o skriver att de sett en katt som ev kan va min. Oftast hör de av sig dagar efter att de sett en katt de misstänker är min. Jag har åkt runt på olika adresser och kallat på katten, utan resultat. Nu har han varit borta i över 8 månader. Hoppet över att finna honom är inte stor just nu.

Hawknestgrove
2012-05-14 12:21
#4

Nej dessvärre. Men man vet ju aldrig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Chilliboy]
2012-08-07 20:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Min katt försvann igår kväll och ser nästan likadan ut som din, dock helvit på nosen.

Bor själv i Eskilstuna i Nyfors så jag kan hålla koll på din katt om ni inte har hittat han ännu.

Hawknestgrove
2012-08-07 20:57
#6

#5.. Gör ett  eget inlägg om din mysiga kisse också….Då finns chanserna att du får hem den lille! Jag har också en kisse, som sitter på samma sätt….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
[Chilliboy]
2012-08-07 21:00
#7

Jag gjorde det :)

Hawknestgrove
2012-08-07 21:02
#8

bra…Kyss

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: