Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 4472 ggr
o0tanya0o
3/12/12, 8:22 PM

TUMBA UTTRAN upphittad katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten vit hona med svarta och ljusbruna fläckar upphittad den 8 mars på Sandstugu gatan i Uttran Tumba. Hon hade inget halsband eller öronmärkning, men var mycket social, kelig och lugn, så verkar ha haft ett hem nyligen. Om det är din katt, eller du känner igen den, så kontakta mig.

Annons:
martdat
3/17/12, 10:24 AM
#1

lite tipps.http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

tänk på att ev chipmärkninga måsste kollas med en chipläsare som vanligtvis bara veterinärer o polis har , endel katthem har  oxå.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
3/17/12, 6:27 PM
#2

TS, kan man kontakta dig här inne via PM?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

o0tanya0o
3/18/12, 10:13 PM
#3

ja, det går jätte bra att kontakta mig.Glad

o0tanya0o
3/18/12, 10:32 PM
#4

Tack för informationen.

Vi har gjort allt satt upp lappar över hela uttran, vi har allmänt henne hos polisen, skrivit på alla kattsidor.

Tagit henne till veterinären, hon är inte kastrerad, hade inga öronskabb, tyvärr så hade hon ingen chip heller.

Nu bor hon hemma hos mig, får mat och allt kärlek hon kan få.

Vi hoppas att ägaren dyker upp, men om det inte sker så behåller jag henne gärna. Hon har lyckas bli en del av min familj till och med min hund älskar henne.

Hawknestgrove
3/18/12, 10:53 PM
#5

Du, vänta inte för länge med att kastrera i så fall. För har hon säkerligen fröjdat med herrarna i hagen…..

Gulligt att du vill ta hand om den lilla.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

o0tanya0o
3/18/12, 11:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vi får alla papper från polisen på tisdag, så vi har tid hos veterinären på fredag.

vi ville vänta lite isåfall ägaren skulle dyka upp.

Det fanns ju ingen annan alternativ, det var antigen att vi behöll henne eller att lämna henne på katthemmet.

Nu blir hon den andra hitte katten i familjen, min bror tog han om en förra året. Nu bor hon hemma hos honom.

Annons:
Hawknestgrove
3/18/12, 11:22 PM
#7

Så gosigt av dig……KyssDu kan nog känna dig rätt så säker på att ingen frågar efter den lilla…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
3/19/12, 8:33 AM
#8

vilken toppenupphittare  du är!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: