Annons:
Etikett122-linköping
Läst 4328 ggr
Sidentass
2012-03-05 09:46

HEMMA!!! Linköping - kattunge upphittad

Igår kväll, när de blivit mörkt sprang det in en liten, långhårig kattunge till oss. Han är mycket tillgiven, grå-svart-vit, bar halsband med pingla, men ingen synlig märkning. Vi bedömder att kattungen kan vara högst 8 veckor, därför kan vi inte släppa ut honom i det fria igen. Ska vidare med lappar i området här idag, samt kontakta polisen.

0729453779

Annons:
Sidentass
2012-03-05 10:53
#1

Är glad att kunna meddela att det redan ordnat sig! Ägaren hade sett min lapp, ringde nyss och kommer och hämtar sin kisse:-=)

Hawknestgrove
2012-03-05 18:11
#2

oj… sån liten skulle ju inte ens ha varit borta från mammis och inte behöva halsband. Vilken tur att det var du som fann den lille, som kan det där med upphittade katter!!! Hoppas du gav ägaren en snäll läxa nu….Skönt att få skriva HEMMA i rubriken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
2012-03-05 19:09
#3

Ja..åtta veckor gammal….en så liten katt har man ju, enligt mitt tycke, stenkoll på så att den inte smiter ut..märkte på kissens beteende att den saknar sin mamma..den tid den var hos mej var det jag som fick vara ställföreträdande sådan, nästan! Ett riktigt litet spinnande snutteknippe!:-O)

Hawknestgrove
2012-03-06 15:03
#4

Hm…. hade den rymt ifrån sin mammas familj? Eller var den redan bortlämnad?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
2012-03-06 15:09
#5

#4 Dessvärre tror jag nog på de sistnämnda, tyckte mej som sagt märka på kissen att han blivit borlämnad för tidigt…

Hawknestgrove
2012-03-06 15:34
#6

Hm….. anmälningsbart….det är ju faktiskt inte tillåtet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: