Annons:
Etikett12-östergötlands-län
Läst 4196 ggr
lottakatt
2012-02-08 01:37

Linköping FINNS DET INGEN SOM VET VAR PILSNER ÄR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör en ett försök att hitta min saknade vän pilsner som försvann för mig 9 okt  har inte sett han sedan dess känns så fruktans värt tomt att ej veta snälla alla ni som ser detta hjälp mig hitta min vän tror ändå han finns i livet

han är en kasrerad han katt 4 år försvann i linköping området tallboda

med mina bästa hälsningar lotta mob 0762 398057

LH

Annons:
annebeate
2012-02-08 08:10
#1

Lägg in Linköping i rubriken. Du måste också lämna  en beskrivning av hur din katt ser ut eller lägga in ett  tydligt foto på honom i tråden annars vet man inte vad man ska leta efter eller evenetuellt kan koppla till någon katt man sett eller hört om. Är han öronmärkt?  Ha efterlysningslappar uppe med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan ringa. Locka med hittelön. Sprid efterlysningslapparna över ett större område eftersom det nu gått en tid sedan han försvann. Lägg också  lappar i brevlådor runt om eftersom flera katter kommit tillrätta just genom en lapp i en brevlåda. Ge inte upp hoppet utan fortsätt leta aktivt efter honom på olika sätt. Min grannkatt kom tillbaka välbehållen  efter 7 månader och återfanns just genom en efterlysningslapp. Även en annons i lokaltidningen kan vara bra.

Hawknestgrove
2012-02-08 18:06
#2

Fixat det med rubriken. Ska fösöka få fram bilden med. Sen har du många samlade tips här:

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2012-02-08 18:08
#3

BIlden får jag inte fram. Den får du lägga in igen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: