Annons:
Etikett091-göteborg
Läst 11359 ggr
[nataschaj]
2012-01-31 20:07

Göteborg/Hisingen Maja var är du? (försvunnen )

Tänkte testa att lägga ut annons här ute och hoppas att folk i Göteborg kan sprida detta, främst ute på hisingen/Biskop(Långströmsgatan)

Maja försvann Oktober 2011 då hon va redigt snabb när jag släppte ut min kastrerade han katt.

Maja blir i maj 2 år. hon är sköldpaddsfärgad hel svart, de oranga e rätt rött, och hon har, som scar i filmen lejonkungen ett typiskt ''ärr'' som scar har, samma sida vid ögat.

Hon är liten o storleken, så hon kan tas fär en katt runt/under året!

Hon har/hade ett lila ormskinns liknande halsband på sig.

Vad jag vet, brukar hon inte gå fram till folk, trots att hon är hur kelen som helst. Nu är jag rädd att hon ligger nånstans och har kattungar. Eller om någon har tagit in henne. (om hon inte ligger död nånstans)

Hon skulle kastreras nu när dem har kapanjen. Så detta känns inte ok.

Jag har frågat folk, men inte fått sätta upp lappar. Har laggt ut annons på henne i katthemmet här i Göteborg (minns inte vad dem heter tyvärr) Det gjorde jag för ett bra tagsen.

Detta känns hopplöst och jag har förlorat tron på att få se henne igen. Varje gång jag ser eller hör en katt, så tror jag att de är hon, men när ja ropar får jag inget svar och de är ingen som kommer.

Snälla, vet ni någon som har tagit in, en liten dam och matat henne? hör av dig!

Skulle så gärna vilja få hem henne å kastrera henne!

Tyävrr har jag ingen bild på denna datan.

Vet ni nått, smsa mig gärna! och sprid detta gärna vidare!

0700 640 383

Annons:
[nataschaj]
2012-01-31 20:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Maja

Issa
2012-03-04 16:27
#2

Kan det vara denna katt som Tissekatterna fått in?

[nataschaj]
2012-03-04 17:00
#3

va e tissekatterna för nått då? hemsida?

Issa
2012-03-04 23:43
#4

Oj, Tissetassarna skulle det vara. Se upphittad hona i Kallebäck.

[nataschaj]
2012-03-05 13:26
#5

De va inte min Maja tyvärr.

Hawknestgrove
2012-03-05 18:09
#6

Här har du flera bra samlade tips vart du kan vända dig…

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?discussions-1

och sprid på Facebook också!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
[nataschaj]
2012-03-05 18:53
#7

finns på fb å allt.

annebeate
2012-03-06 13:24
#8

Självfallet kan du ha efterlysningslappar uppe även om det nu gått ett bra tag. Sätt upp lappar lite överallt, förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan höra av sig. Det kan finnas personer som har sett eller hört något som kan leda dig fram till Maja. Hon är väl anmäld försvunnen hos polisen, annars gör så direkt. Du har en efterlysning hos Göteborgs katthjälp. Annons på blocket, efterlysning på www.katter.nu och varför inte en annons i lokalpressen i Göteborg. Ge inte upp!

Hawknestgrove
2012-03-06 14:56
#9

Ja fortsätt och ge dig inte….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

HonHonDenDära
2014-01-26 20:54
#10

Gör ett sista desperata försök att finna min katt..

Facebook har hittils inte gett mig någonting, blocket annons är inlagd, hittelön kommer att nu utlovas till den som har henne, eller vet vart hon är. 

Jag vill veta om hon är död, eller om hon bor hos någon som älskar henne. 

2012 såg jag en katthona en unge på ca 6månader, som va pricken lik min Maja, kan de ha vart från henne?. Den ägaren hade man velat få kontakt med. 

Idag, känner ja att hon kommer inte komma hem, men lik förbannat, hoppas jag på det. Speciellt när folk tro sig ha henne..

Så puffar upp denna tråden, vem vet..

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

Upp till toppen
Annons: