Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 5213 ggr
LillyB
1/21/12, 11:37 PM

Insamling vanvårdad katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna katt behöver hjälp! Han blev utjagad från balkongen då ägaren impulsköpte en hund, katten föll 3 våningar ner i gatan och ägaren orkade inte gå ner och titta till den utan där blev han liggande tills jag kom. Han/hon är i akut behov av vård men ägaren ville inte veta av honom utan har skrivit över honom på mig, polisen kan bara avliva honom och djurhemmet får inte hjälpa till eftersom han hade en ägare då han hittades. Jag har inte råd att ge honom den vård han behöver så jag driver nu en stor insamling och har fått ett flertal bidrag, men fler behövs! Det som behövs är pengar till den akuta vården, övernattningen hos veterinären samt gips på benet. Han är helt frisk i övrigt, så bara han får detta så kommer han klara sig!

Vill du hjälpa till att ge denna kisse en chans? Sätt in en valfri summa på kontot nedan, eventuellt överblivna pengar går direkt till Sundsvalls Djurhem och katter i samma situation! Om du vill försäkra dig om att detta är säkert innan du sätter in pengar så är du välkommen att ringa mig på: 073-800 12 86.

Alla gåvor är värdefulla, stora som små!

Handelsbanken
Clearing.nr: 6349
Konto.nr: 531 522 458

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Annons:
Hawknestgrove
1/23/12, 6:05 PM
#1

Du har min välsignelse här och jag ska även be sajtvärden titta på detta. HAn har inget emot att du ber om hjälp här. Du kan gäran länka till både FB och katter i fokus, där jag har läst om det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

TheBadger
1/23/12, 6:14 PM
#2

Helt OK. Jag antar, att du lämnar redovisning på allt antingen på Fb eller på Katter i fokus.

LillyB
1/24/12, 12:52 AM
#3

Tack så jättemycket!! Glad
Jag kan glatt meddela att detta gått vägen!!

Bilder och info är uppladdade i denna tråd: http://katter.ifokus.se/discussions/4f19e21bd4ebea23f5000bdf-brutet-ben-upphittad-katt?discussions-1

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

LillyB
1/24/12, 12:53 AM
#4

Då allt är klart så kommer jag även att visa kvitto på att överblivna bidrag skickats till Sundsvalls Djurhem, som utlovat!! :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Hawknestgrove
1/24/12, 10:40 PM
#5

Kan bara ge dig idel rosor…. OCh alla fina givare också!!! Synd bara det där med den förra ägaren….. hoppas du kan göra något åt det….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LillyB
1/24/12, 10:49 PM
#6

Tack så mycket!! :D Vill ge en massa rosor till alla som hjälpt till, samt veterinärerna som varit helt otroligt fantastiska!

Ja, men det ska vi försöka lösa! :) Vi är många mot henne.

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Annons:
Hawknestgrove
1/24/12, 11:05 PM
#7

bra. för anmäl…..det där är vanvård av djur. du får enligt lag inte låta en katt ligga kvar som hon har gjort. det är ett lagbrott.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LillyB
1/25/12, 12:31 AM
#8

#7: Oh ja, är mycket väl medveten om det så det är ingen fara.

Jag har många dokumenterade uppgifter mot henne, så detta ska nog gå! :) Kan uppdatera er då allt är klart.

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Hawknestgrove
1/25/12, 1:09 PM
#9

Lycka till läst tråden inne på katter i fokus och  tycker du gör ett hästjobb!!!Kyss

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

LillyB
1/25/12, 1:31 PM
#10

#9: Åh, tack!!! Kyss

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Upp till toppen
Annons: